Zie je….daar ga ik weer. vraag aan jullie: op vrijdag laat middag en zaterdag laat middag nog duidelijke positieve ovulatie test gehad. Op hoeveel dpo zit ik dan? Reken je vanaf de eerste positieve test of de tweede ?
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (5) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 ♡ angel02- 43 jaar -2de kindje ronde 3 ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 93 ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (PCOS en 2 miskramen) ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 maart (4) ♡ Kimberley92 -29 jaar- 2e kindje- ronde 4- IUI-D met hormonen ♡ Jootje91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 8 na laatste mk ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 10 (4e ronde na bbz) 18 maart (1) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 19 maart (1) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 20 maart (5) ♡ Groenebomen-36 jaar-3e kindje- ronde5mmm ♡ Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 19 ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 ♡ Jip4 - 43 jaar - 4e kindje - rond 4 (na ma) ♡ Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 maart (6) ♡ maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 26 ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 ♡ bambiniheart- 33 jaar- 1e kindje- ronde 13 (1e na VMK) ♡ Vlindermama - 29 jaar - 2e kindje (1e afbreking 23+6) - ronde 6 ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 11 (ronde 7 na vmk) 22 maart (1) ♡ Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 4 23 maart (1) ♡ DominiqueV - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 24 maart (0) 25 maart (3) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 8 ♡ Penniej - 34 jaar - 3e kindje - ronde 10 ( 1e ronde na MA 8+1 ) ♡ FirstTimer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 5 26 maart (1) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) 27 maart (4) ♡ Bumpie - 3e kindje - ronde 2 ♡ Nurazvita - 1e kindje - ronde 3 ♡ Iris - 41 jaar - 2de kind - ronde 1 ♡ Angelique - 36 jaar - 2e kind - ronde i IUI met donorzaad 28 maart (2) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na ma) ♡ Geriatertje - 43 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 18 (11 na MA) 29 maart (2) ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik, 2e samen) - ronde 3 ♡ Asil - 39 jaar - 1e kindje - Lang MMM traject - ronde +/- 100 30 maart (2) ♡ SM1987 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 7 KID ♡Orchidea - 3e kindje - ronde 6 31 maart (2) ♡Shyvd - 1e kindje - ronde 3 ♡Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 23 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (40) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (19) Zwanger (2) Ongesteld (14) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Heb me helaas op rood gezet ook . Gister was de test roomwit .dus geen innestelingsbloeding. Maar waar nou die paar uurtjes "menstruatie " nou vandaan komen vraag ik me af . En vraag me nu ook af kan ik zo wel dik genoeg baarmoederslijmvlies opbouwen. Had gebeld met het zk en mijn indicatie was niet goed gekeurd. De huisarts had ook kinderwens erbij gezet en dat wordt niet vergoed boven de 42 jaar . Ik ben 43 heb wel aangegeven dat ik niet voor iui enz wou gaan maar me zorgen maal of het wel goed gaat van binnen zeg maar . Nu heb ik een andere verwijzing gekregen gericht op mijn aparte menstruatie .en als ik daar eenmaal ben kan ik vragen of dit van invloed kan zijn op een zwangerschap . Ik ga zo even bijlezen
Vanmorgen temp 37.3 Test heeeeeel klein streepje te zien. Niet op de foto te krijgen. Dus negatief. Had nu dan wel wat verwacht op 13dpo dan en met een early test. We wachten menstruatie maar af.
Dat probleem lopen we helaas tegenaan door onze leeftijd Het enige wat ik kan laten doen is een beetje bloedprikken, daar houdt het echt wel mee op jammer genoeg
Ja dus snap er niks van... Ga zo naar de kruitvat en neem nog 1 mee van 2 voor 5 en als daar niks op staat wacht ik mijn menstruatie af. En doe ik nooit meer predictor's.
We wachten rustig af... nog niet gevoel dat ik ongesteld word. Raar dat me lf nu weer langer is.. Iemand hier 13 dpo negatief later toch positief??
Met m’n stomme hoofd een test gedaan net op 7dpo ( deze urine telt voor mij als ochtend ivm nachtdienst haha ). Maar ik dacht snel een schaduw lijntje te zien en voor mijn gevoel zit die er nog.. is een sensitest en vorige maand had ik daar geen schaduw lijntjes op… ik hoop dat ik niet weer wat wil zien maar dat hij over enkele dagen mooi roze is.
nee dat gaat echt niet lukken denk ik haha, maar ik heb ook al 2 maanden korte LF van 10/11 dagen daarom dacht ik ik ga het gokken. En een heel zwaar gevoel alsof m’n menstruatie kan starten en sowieso al vanaf 3dpo speldensteekjes en in m’n liezen wat steken. Maar je wil ook dus daarom voel ik waarschijnlijk weer van alles. Maar ik hoop gewoon dat het eindelijk weer eens is gelukt en dan deze keer o de goeie plek haha. Zal een foto maken maar verwacht niks.
Nou echt hoor! Morgen ben ik 6 dpo, nu begint het wel een klein beetje te malen in mijn hoofd merk ik
Ja dat is waar helaas . Ik ga woensdag bloedprikken ben benieuwd . Verder hoop ik dat we allemaal zwanger mogen worden ❤ Jeetje wat een onzekerheid voor jouw bah . Oh wat spannend zeg ik ga duimen dat het echt zo is ❤
Ik ga voor je duimen dat jullie meteen kunnen beginnen met Iets . Begrijp heel goed hoor dat je instort als iedereen om je heen bevalt of zwanger wordt .en jij niet .het is soms ook zo oneerlijk .ik ga hard duimen dat jij ook snel zwanger mag worden.❤
Voor de mensen die van turen houden. Flink ingezoomd en streepjes gezet waarbij ik de schaduw zie je wil zo graag iets zien hè ongelofelijk
Oké mijn vriend komt net thuis en hij vind mijn vroeg testen altijd onzin, maar hij zegt ik zie hier een lijntje op hoor. Omdat hij het zegt heb ik serieus hoop want hij ziet nooit een lijntje.