Hier vandaag ook weer getest Op de foto is de bovenste van zondag (cd30/12dpo) en de onderste van vandaag (cd32/14dpo). (De test is de Sensitest extra gevoelig) Ik zie zelf geen oploop. Maar aan de andere kant: bij de zwangerschap van mijn dochter deden we de eerste test op Cd32 en die was ook vaag. De test van cd34 was toen pas echt duidelijk dus ik hoop donderdag meer te zien..
Haha da's fijn om te horen. Ik had er zelf denk ik meer van verwacht met die gevoelige testen, dat die dan nu al wel heel duidelijk zou zijn
Is 13 dpo nog erg vroeg?? Ik hoop het haha.. Ben benieuwd wat m'n temp morgen doet. @angela1986 woow gefeliciteerd!
Wat mooi hè dat je gevoel je niet in de steek laat ❤ is zeker een tuurstreep wel mooi dat je dan geschreven bevestiging krijgt. Wat lief van je 1❤Hoe oud ben jij precies nu . Ja ik kan indenken dat je steeds tijd bij pakt. We willen het zo graag .maar inderdaad de tijd dringt wel aardig Ik zie wel mooie oploop hoor vind hem.duidelijker en wat dikker nog ❤ @Anar91 hoe gaat het nu met jou
Vanmiddag rugpijn en buikkrampen dacht ooh nou zou het komen nu is alles weer rustig en nog geen bloed te bekennen. Wachten maar weer rustig af. Had nog wel een kruitvat test gedaan. Wanneer ga jij bloedprikken??
Snap je, welke ronde je ook zit. De wens is niet minder groot in ronde 2 dan in ronde 23 Ik wil ook, ik gun het iedereen hier, maar mezelf zo onderhand ook
Ja dacht ook iets heeeel licht te zien, en iemand anders ook! Maar vind het niet hoopvol uit zien.. of moet wel zo late innesteling zijn.. enige onzekerheid is nu wachten! Welke kant het op gaat.
Ik zie totaal geen tuurtest vaak .maar bij de jouwe lijk ik toch echt wat te zien hoor .ik ga duimen voor een mooie oploop . Ik ga donderdag de bloedtest doen . Ben benieuwd
Wacht even wat m'n temp doet morgen en als morgen weer hoog is dan ga ik nog een testje doen. Ooh spannend, en waar gaan ze precies naar kijken in je bloed??