Klopt maar het blijft tuurstreep dat is toch niet goed lijkt me...!? Word wel iets onrustig van me man zei we kunnen alleen maar wachten wat er gebeurd je kunt hoog en laag springen word het niet anders van haha altijd zo lekker nuchter.
Eerlijk gezegd ziet het er qua oploop niet heel hoopvol uit. Maar je houdt natuurlijk altijd hoop op een late innesteling of trage opbouw van hcg. Maar snap ook dat je rekening houdt met een volgende ronde ❤ Haha heerlijk die nuchterheid van de mannen, herkenbaar. Soms ook wel goed, maar soms ook rete vervelend
Soms zijn mannen best handig hè, haha, beetje relativeren. Maar goed, zij voelen niets gebeuren of niet gebeuren in hun lichaam, dat maakt het ook wel makkelijker. Ik hoop dat je toch wel oploop krijgt, hoeveel dpo ben je nu?
Hallo allemaal! We zijn aan het proberen voor ons eerste kind. Vorig jaar juni heb ik een miskraam gehad. Nu ben ik voor de tweede keer zwanger. Ik ben erg blij maar ook heeel erg zenuwachtig! Zoo bang dat het weer hetzelfde gaat worden. Ik heb op 9dpo mijn eerste positieve test gehad en gisteren op 13 dpo heb ik er nog een gedaan. Wat vinden jullie, loopt het goed op? Helaas zit ik in het buitenland en zijn het twee verschillende merken. Vandaag is mijn nod. Ik mag vandaag ook bloed laten prikken voor mijn hcg. Zoo spannend! Ik wens iedereen het beste toe!!
Meid dat weet ik niet maar weet je iedere dag een test ertegen aan gooien als je dat wilt (welke dan ook) en dat helpt je in je gemoed, gewoon doen!
Ja net weer een dipstick gedaan, maar nog niet echt verschil. Pfff wat kan je hier onzeker van worden zeg. Blij als mij nod dag voorbij is en ik niet ongesteld wordt
Ja dat voel ik wel mee!! En heb jij toevallig net als in, in de middag betere resultaten ? Ik ben geen ochtend tester. Middag veel beter!