geen idee normaal is m’n cyclus tussen de 26 en 29 dagen. Ik dacht dus ongesteld te worden vandaag op 8dpo qua gevoel. Maar het kan nog alle kanten op dus ik wacht af, vind het wel spannend als ik morgen nog geen menstruatie of spotting heb. Heb normaal ook elke keer spotting 1/2 dagen voor m’n menstruatie.
Ohh zoo nam ik het ook niet op hoor! Ik vond het zelf een rare en weet dat er veel ervaring hier is. Nu nog maar ff duimdraaien tot vrijdag. Zucht. Iedere gang naar de WC blijf ik spannend vinden
Hier 8DPO, gister 7DPO getest omo wit dus voor nu geen testdrang meer. Ik wacht gewoon tot ik wel of niet ongesteld word.
heb voor t eerst sinds tijden een puistje of twee en af en toe gevoelige boobs en baarmoeder maar dat zegt voor mij te weinig… ben er een beetje sad onder omdat het leeftijdsverschil met de oudste twee groeit en we erg lang hebben gedaan om de knoop door te hakken en nu willen we t eindelijk lukt t niet meteen
Dank je Wij hebben nog wel een chromosoom onderzoek gehad en echo's, alleen is daar niets uitgekomen. Mijn progesteronwaarde is ook goed, wel net aan de ondergrens. Maar prima volgens gyn. Daarna nog een aantal mk gehad. En bij de gyn nogmaals aangekaart en deze gaf aan dat wij, voor onze leeftijd (42 en 43) nog hyper vruchtbaar zijn. En dat hij dat zelden ziet op die leeftijd. Hij geeft aan dat de kans dat het misgaat natuurlijk steeds groter is, naarmate je ouder wordt. Het zwanger worden is nog niet echt het probleem voor ons, alleen het zwanger blijven wel. Ik zie, dat jij ook al aardig een geschiedenis hebt. Jeetje zeg, ik hoop toch dat het voor jullie ook een keer goed mag gaan. Al zo lang bezig..
@vera91 @Pattyx Ik hoop voor jullie, zo voelde het bij mij ook! Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden maar toch echt positieve testen (12 dpo en 14 dpo) en nu (15dpo) nog geen bruin of rood te bekennen..! Blijft gek dat het hetzelfde voelt als ongesteld worden
Hoe oud zijn jouw oudsten? Wij hebben er ook echt wel een tijdje over gedaan om te beslissen dat de spiraal eruit ging voor een tweede kindje
Vandaag 9 dpo en nog niet getest.Doordat we deze maand te horen hebben gekregen dat de kans echt heeel klein is, ben ik er veel minder mee bezig. Maandag gelukkig naar de arts en dan hopelijk een plan van aanpak! Vrijdag op 11dpo ga ik testen en bij een negatieve test ga ik mijzelf even een break geven. Even een avond een wijntje bij het uit eten gaan inclusief de carpaccio.
Begrijp ik wel, als je start dan heb je de knop al om. Wel knap dat je nu dus helemaal niet meer gaat testen, bij mij komt die drang iedere dag weer terug
Mijn dochters zijn 5 en 3 maar tegen de tijd dat wij een derde hebben zijn ze beide al verjaard en baal daarvan maar het leven is niet te plannen
bij de bbz had ik ook het gevoel ongesteld te worden. En ook omdat ik nu pas op 8dpo zit en het zware menstruatie gevoel 4 uur aanwezig was hoop ik natuurlijk dat het goed nieuws betekend. Maar ik wacht af, misschien morgen nog een testje op 9dpo als ik nog Geen spotting krijg.
ik heb het nu een dag niet gedaan haha en heb geen testen in huis gehaald dus we zullen zien!! Maar ben zo blij voor jullie positieve testen!
ja ik krijg altijd spotting voor mijn menstruatie .. werd 10dpo al ongesteld geloof ik. Daarom het idee dat ik het nu ook gewoon weer vroeg ga worden.