Dames ik heb een CB digitaal gedaan op aanraden van partner en ben dus overduidelijk niet zwanger. Op 9DPO zou ik wel 10HCG moeten hebben. Ik beschouw mezelf als niet zwanger en ga even afstand doen van dit hele gebeuren. Veel plezier en succes aan jullie allemaal
Oh meid niet iedereen test op 9dpo positief Ik weet niet hoelang jouw lf is maar het is nog niet over natuurlijk Dikke knuffel voor jou!
Goedemorgen dames! Hier nog geen menstruatie of spotting. Had alleen een sensi test van 25mlu liggen maar deze laat ook niks zien. Testjes zijn nu op dus voor nu wachten we maar weer af. 9dpo, cd26. Vorige maand spotting op 9dpo dus we wachten af en anders test ik op m’n nod weer , hoe is het met de rest? Nog tuurstreepjes bij gekomen of niet. Of mooie oplopers.
Ohja en qua symptomen heb ik geen menstruatie gevoel meer. Borsten wel wat gevoeliger maar dit heb ik ook bij nadere menstruatie ( en ik heb altijd zichtbare aders dus die theorie werkt niet bij mij ) Alleen met wakker worden deed mijn onderrug echt heel veel pijn maar ik doe ook zwaar werk. En kan ook een naderende menstruatie betekenen. Dus dat zegt allemaal niks haha Edit: bloed/metaal smaak weer terug.. dat is het enige waardoor ik denk misschien toch.
Sensitest liep toen bij mij ook amper op, waarbij andere testen wél opliepen.. hoe het kan, geen idee.. Hoeveel zit je nu?
Ahh jammer! Maar je kan ook pas de innesteling hebben op 9 dpo enndan nog niet voldoende hcg. Blijf hopen voor je
Ik heb ook de easy@home deze maand gehad en een slechte batch te pakken Maargoed ze zijn zo lekker goedkoop dus testen goed weg haha...
Ja nu dus cd34, 16dpo. Vind het daarom nog maar vaag. Misschien nog maar een andere test doen, maar weet eigenlijk ook niet wat ik daar nou mee opschiet.. Ben niet bang dat ik niet zwanger ben, alleen bang dat het niet gaat blijven, aangezien hcg voor mijn gevoel niet echt oploopt nu. Maar goed, overmorgen maar weer testen..