Ja idd.. ach welke testen zijn nou wel goed!? Als ik bij andere forum(topic) lees doet iemand een test " zou een andere test kopen een kv5 of een predictor " vervolgens bij een andere topic kv5 " nee zijn geen beste testen geven vals positief of indrogers zou een andere test doen......
Ik ben even aan het herberekenen. Alweer . Dit zijn de ovulatie testen van deze ronde. Zien jullie die bij de roze pijl als het meest positief?
Ja en weet je wat een hele handige manier is om te zien of ie positief (of in dit geval meest positief) de test omdraaien zodat je de test streep aan de andere kant hebt liggen Dan zie je zonder probleem welke het positiefst is. Maar ja bij de roze pijl is het meest positief
Ik ben gezwicht en heb bij Bol een duopak cb met wekenindicator besteld in de hoop dat het meer duidelijkheid geeft over of het nou goed zit. Nooit verwacht dat nodig te vinden, maar inmiddels wil ik toch wel graag meer duidelijkheid of het goed zit zo'n test geeft natuurlijk geen garanties, maar toch
Voordeel van de digi is gewoon dat je geen twijfel hebt Alleen heeft de digi best veel hcg nodig (zeggen ze) Ga je hem morgen doen?
ja precies, mijn beste vriendin had ook een lichte streep op de Kruidvat en was toch ook echt zwanger haha dus voor iedereen zal het anders zijn
Het is dat ik gevraagd ben eerder te gaan werken dus nu geen tijd voor een test, ook weer zo’n menstruatie gevoel alsof het zo weer gaat beginnen net als eergisteren dus ik wacht vandaag sowieso af. Maar nu echt een gevoel dat het niet is gelukt. Hadden ook Corona tijdens de eisprong dusja had ik ook kunnen verwachten. Het menstruatie gevoel zijn trouwens geen krampen, maar gewoon zo’n gevoel in m’n baarmoeder wat ik vaker heb voor ik m’n menstruatie krijg.. of zijn er hier positieve verhalen dat sommige dat ook hadden als ze zwanger waren
Ik blijf maar vergelijken ookal heeft dat echt geen invloed maargoed. de foto met 5 testen is van mijn zwangerschap van mijn dochter. De andere is van nu
Hier tijdens de menstruatie Corona. Dus dacht eigenlijk moet ik wel een poging wagen. Heb je dan in je baarmoeder dat zwaardere gevoel!?
Hier ook corona besmetting vlak voor de eisprong, en zwaar gevoel in de onderbuik/baarmoeder, en dus al een paar positieve testen. Ze zijn me nog niet duidelijk genoeg maar niet-zwanger ben ik sowieso niet dus..!