Bizar! Kan het nog zijn dat de digitale meer hcg nodig heeft? Maar de ander was niet positief hè. Echt slecht hoor, je hoort t zo ontzettend vaak
Dank je Ik snap het nog steeds niet! Maar hou wel echt een slag om de arm. Heel benieuwd of het goed zal gaan. Maandag de afspraak bij de fertiliteitsarts, ik laat m toch doorgaan. Misschien kunnen ze t vervolgen met bloed prikken of zijn er hormonen die misschien nu in het begin van de zwangerschap nog zinvol kunnen zijn. En mocht het niet goed gaan, dan kan ik daarna gewoon weer terecht
vorige ronde helaas ook een streep binnen 5 minuten maar echt niet zwanger. Ik haal ze niet meer was wel de dipstick
Hè bah zo uit het niks weer een vieze parfum smaak in mijn mond Eens wat anders als de naar benzine smakende noten van gister Dag daarvoor smaakte mijn appel en thee naar parfum Snap er niks van
Ja meen wel wat te zien, maar ben gewoon bang dat mijn ogen mij voor de gek houden En wil me niet blij maken met de bekende dooie mus Vorige ronde nog, zelfs op predictor maar liep niet op en vervolgens ongesteld
Ze zijn wel minder gevoelig. Waar cb digital al paar dagen ervoor 2-3 aangaf bleef deze op 1.. Maar ze zijn wel ideaal idd!
Ik kom mij nu officieel op rood melden. Eerste rood gespot vanmiddag. Ik hoop dat iedereen op het wachtbankje nog op roze komt en iedereen op rood; we gaan er met ons allen voor komende ronde. ❤