Jaa echt.. het besef dat we met een volgende ronde pas een 2023 baby hebben.. dat voelt nog zooo ver weg
Hier nog geen spotting of menstruatie. 11dpo vorige maand was ik zeker al ongesteld. Cd28 vandaag. Doe geen test. Heb elke ochtend dat zware gevoel en nog steeds pijn in mijn onderrug dus ik denk echt steeds ongesteld te worden. Heb gezegd dat ik maandag pas weer mag testen.
Hoop met je mee! Ik heb wel roze afscheiding nu en buikpijn dus denk dat die van mij eraan komt. Heb wel veel kortere cyclussen dan voorheen.
Nou, ik weet het niet meer hoor.. Voor mijn gevoel loopt m'n hcg een beetje achter. Eerst al die niet heel duidelijke streepjes en nu 1-2 op de CB digital... Cyclusdag 36 nu, 18dpo. 6 maart had ik de meest positieve ovulatietest, dus uiterlijk 8 maart de eisprong en uiterlijk 10 maart zou dan de bevruchting geweest moeten zijn. Toch? Vandaag zitten we dus minimaal 16 dagen na bevruchting en ik zou zeggen 4 weken + 5 dagen zwanger. Clearblue geeft 1-2 weken sinds bevruchting, wat neerkomt op 3-4 weken zwanger. Dat stelt me dus niet heel erg gerust, verdikkie. Ik zou dan toch 2-3 op de CB verwachten nu. Of kan dit wel?
Hoeveel dpo had je je eerste positieve test? En was je urine vandaag wel geconcentreerd, dat kan ook al veel schelen zo vroeg in de zwangerschap.
12 dpo heb ik de eerste test gedaan en die was niet extreem duidelijk maar wel duidelijk positief (zie foto) Mijn urine was zeer geconcentreerd na de nacht, niet gedronken, de urine was super geel en ik had ook dorst..
Oef. Ja ik denk dat het op het randje zit van die switch 1-2 en 3. Zo spannend ! Ik duim met je mee!!!!! Maar de bevruchting en innesteling kan echt een aantal dagen schelen.
Hier het gevoel dat het niet genoeg oploopt. Urine was niet heel donker dat bedenk ik me net. Maar als je de twee dagen verdubbeling aanhoud is het oké. Maar als je die van gisteren erbij zet zie ik geen verschil. En voor 12 dpo is het nogal licht. Die Kruidvat testen zijn echt niet meer hetzelfde als 6 jaar geleden Ik denk niet dat dit goed gaat!
Oké dan durf ik niet te zeggen wanneer een mogelijke innesteling is geweest. Heb je met deze testen toevallig nog door getest en lopen die op? Die weken indicator is natuurlijk geen exacte wetenschap, maar kan me wel voorstellen dat het heel onzeker maakt
Hier ook enorme twijfel pffff afgelopen dinsdag 9dpo positieve cb digitaal. Maar gewone testen lopen maar niet op en zijn allemaal ook zo verschillend. K2v5 loopt helemaal op. Ne een andere van etos gedaan, die is wel duidelijk. Cb digitaal gaf gisteren ook nog zwanger aan. Buik voelt alsof ik ongesteld wordt. Morgen of overmorgen mijn NOD. Vandaag op 13dpo. Testen zelfde urine
Ik zie gewoon oploop hoor! Heb je ze allemaal met ochtendurine gedaan? Sommige testen in de middag veel duidelijker
Dit is dat rijtje. 12, 14 en 16 dpo (vandaag dus 18 dpo). Etos test ook van 16 dpo. Had juist op duidelijkheid gehoopt nu..
Ik zie de oploop wel! ^ Ho, verkeerde post gequote. Ik snap je onzekerheid. Mijn buik voelt ook nog steeds zo, gevoel ongesteld te worden. Etos lijkt bij jou wel duidelijker dan bij mij op 16dpo
Ik zie jouw oploop wel! En kijk naar mijn 16 dpo, die is ook nog heel licht.. Ik hoop dat we gewoon zwanger blijven en het gewoon aan de testen ligt