Ik zie het wel en die van Etos vind ik best heel duidelijk. Die van kv zijn aardig gelijk, die linker/bovenste drie, of niet? Maar dat is bij mij dus ook met sensitest. Vaag hoor, die testen..!
Die cassettes zijn van kruidvat, bovenste etos en dipstick 2besure en die vind ik dus echt helemaal niks
Alle soorten liggen bij elkaar en dan van onder naar boven. Die dipsticks zijn echt ruk zie je amper iets. Kruidvat van onder naar boven en 1 etos
Etos en Kruidvat herkende ik al ja. Die 2bsure kan ik niet goed zien maar zijn natuurlijk sowieso minder duidelijk, zo klein, net als mijn Sensitest dipsticks. Het forum maakt foto's ook vrij slecht van kwaliteit.. Wat een gedoe hè..
Ik mag ook op rood! Eindelijk op cd 38... Wat een gezeik. Veel succes allemaal en sommige tot in de volgende ronde
Weet ik in elk geval dat ik die niet nog zal kopen.. Ik denk erover toch ook met Kruidvat te proberen komende week Ik heb nog 1 van Etos, die doe ik maandag als het me lukt om morgen over te slaan.. En dan maar verder ongeduldig wachten op duidelijkheid
Maar wat the fuck!!! Die twee zijn even gevoelig? En Kruidvat geeft haast niks en die Etos is heel duidelijk? Zelfde plas? Jemig ja ik denk dat Kruidvat echt niet meer heel erg gevoelig is ofzo
Ja, deze wel allemaal ochtend urine. Ik teste voorheen altijd in de middag. Was duidelijker inderdaad. Vannacht moest ik om half 5 plassen. Die was heel donker maar doorgespoeld . Deze plas was veel lichter. dank voor je tip! Misschien indd middag testen