Hopelijk voel je je over een dag of paar dagen weer beter ❤ Jaaah die acupunctuur! Daar ben je vorige maand mee gestart toch? Vind je de behandelingen een beetje te doen? Die cup had ik ook overwogen, maar vind het wel een beetje een dingetje idd Maar als t helpt
Komt vast goed, ga zo lekker naar buiten van het zonnetje genieten. Ik blijf nooit zo lang hangen in negativiteit! Zo ben ik niet, meestal uberpositief! Ja vind de acupunctuur echt meevallen! Kan heel goed zijn dat ik die cup nog wel ga proberen hoor
Gelijk heb je! Ik blijf je sowieso volgen en hoop dat je binnenkort een streep hebt die er afknalt, zonder turen
Wat een moeite, die moet toch een keer beloond worden..! Ik wens je dat een zwangerschap heel snel komt!
Yep zo voelt het ook, maar snap ook best dat ze ergens een grens moeten trekken en tja ik val er dan buiten. Het is wat het is Hoop gewoon eens een aardig geldbedrag te winnen zodat ik naar een kliniek voor hulp
Ik heb net bij Kruidvat de 2v5 testen gehaald, ook al heb ik die nu niet eerder gedaan en dus geen vergelijkingsmateriaal. Ik ga maar gewoon los met testen en maar hopen dat ze in elk geval niet minder duidelijk worden.
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 maart 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 maart (5) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 ♡ angel02- 43 jaar -2de kindje ronde 3 ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 93 ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (PCOS en 2 miskramen) ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 maart (4) ♡ Kimberley92 -29 jaar- 2e kindje- ronde 4- IUI-D met hormonen ♡ Jootje91 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 8 na laatste mk ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 10 (4e ronde na bbz) 18 maart (1) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 19 maart (1) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 20 maart (5) ♡ Groenebomen-36 jaar-3e kindje- ronde5mmm ♡ Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje- ronde 19 ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 ♡ Jip4 - 43 jaar - 4e kindje - rond 4 (na ma) ♡ Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 maart (7) ♡ maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 26 ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 ♡ bambiniheart- 33 jaar- 1e kindje- ronde 13 (1e na VMK) ♡ Vlindermama - 29 jaar - 2e kindje (1e afbreking 23+6) - ronde 6 ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 11 (ronde 7 na vmk) ♡ VERA91 - 30 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 8 22 maart (1) ♡ Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 4 23 maart (1) ♡ DominiqueV - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 24 maart (0) 25 maart (3) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 8 ♡ Penniej - 34 jaar - 3e kindje - ronde 10 ( 1e ronde na MA 8+1 ) ♡ FirstTimer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) ronde 5 26 maart (1) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (bbz in ronde 2) 27 maart (4) ♡ Bumpie - 3e kindje - ronde 2 ♡ Nurazvita - 1e kindje - ronde 3 ♡ Iris - 41 jaar - 2de kind - ronde 1 ♡ Angelique - 36 jaar - 2e kind - ronde i IUI met donorzaad 28 maart (2) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na ma) ♡ Geriatertje - 43 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 18 (11 na MA) 29 maart (2) ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik, 2e samen) - ronde 3 ♡ Asil - 39 jaar - 1e kindje - Lang MMM traject - ronde +/- 100 30 maart (3) ♡ SM1987 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 7 KID ♡Orchidea - 3e kindje - ronde 6 ♡Momoftwo12 - 3de kindje - ronde 4 31 maart (2) ♡Shyvd - 1e kindje - ronde 3 ♡Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 23 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (42) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (15) Zwanger (3) Ongesteld (21) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ooh ik hoop oprecht dat de dames op het wachtbankje de lijst nog wat meer roze kunnen afsluiten. Veel te veel rood
Het is wel een hele trieste ronde dit hè Heb eerder in een nod groep gezeten waarvan van de bijna 40 maar 1 zwanger bleek te zijn
Nou morgen moet het rood toch echt doorzetten hoor. Gisteravond beetje bruin gehad. Vandaag ook een beetje in inlegkruisje en een beetje 1x op het toilet met lichtroze. En nu weer niks. Naja zal echt wel het begin van de menstruatie zijn ik durf niet eens meer te hopen of denken dat het innesteling is want dat gebeurd echt maar bij een paar procent.
Morgenochtend Doe het echt alleen nog maar met ochtendurine Mijn vriend is ervan overtuigd dat het wel goed zit, 'gewoon een gevoel'. Wou dat ik dat ook had. Wel mijn handtekening even iets meer vertrouwen gegeven (Er stond eerst 'Will we space travel again?'). Misschien moet ik het maar een beetje bluffen voor mezelf.
Echt vervelend van het lichaam, hè, dat halfslachtige gedoe? 'Geef gewoon of rood of niks' denk ik wel eens, dat is tenminste meteen duidelijk