Lieve Maudje, ik zie zeer zeker wat jij ook op je test ziet. Maar ik ben bang dat deze op lh reageert Je kaartje laat ook geen ovulatie zien en wetend dat er vorige ronde wel degelijk wat gespeeld heeft denk ik dat je cyclus wat langer is dan normaal, wat logisch is bij een vmk of biochemische zwangerschap. Heb je ook ovutest gedaan?
Dat is helaas al 2 rondes terug, heeft al een ronde tussen gezeten De ovu testen lopen op en af, ik weet het niet Ben wel door blijven testen met de ovu, waarom wil mijn lichaam nou gewoon niet normaal doen
Mijn man weet dat mijn wens voor een 3de groot is. Hij heeft dat niet zo maarhij zegt.. als het gebeurd moet het zo zijn. De voorbije maanden heb ik er echt voor gedaan en ik heb hem dat deze week opgebiecht. Hij zei dat hij het begrijpt maar dat hij liever heeft dat ik het zijn beloop laat. Dat ga ik nu dus proberen maar in mijn hoofd lukt dat niet zo haha
Oh idd, je hebt er een korte cyclus tussen zitten, sorry, heb het niet helemaal meer gevolgd, de 2 jongsten zijn op en af ziek de laatste weken, ze hebben zojuist een kuur antibiotica erop zitten en worden nu ALWEER ziek Maar in elk geval een vmk kan op meerdere cycli impact hebben, dus dat je nu weer een langere cyclus hebt is niet gek. Ik heb het zelf meerdere malen meegemaakt, dus ik weet dat het niet vreemd is. Ik zou dus gewoon rustig door blijven testen met de ovu. Heb je wel een positieve ertussen gehad of allemaal net niet? Ik blijf in elk geval nog steeds voor je duimen hoor ❤️
Allemaal net niet zeg maar, dan straks thuis nog maar een ovu doen Beterschap voor daar bij jou thuis❤️
Dankjewel ❤️ Succes, zal nu vast niet lang duren voordat ie echt positief is, aangezien de zw test ook een licht streepje geeft, lh is dus al flink aanwezig.
Pff dat blijft wel spannend zo. Nog geen duidelijke lijnen inderdaad. Ik ga voor je duimen dat dit toch wat is, wie weet..
Ik kan me voorstellen dat hij het misschien liever op zijn beloop laat, maar als jij je er echt zo onrustig door voelt heeft hij er waarschijnlijk toch wel begrip voor dat jij het fijner vindt wat meer controle te hebben? Het is als vrouw toch anders, het is jouw lijf en je wilt het ook graag goed kunnen begrijpen. Tuurlijk kan je het een kans geven zonder alle testen, maar als het niet werkt voor jou wellicht kan je dan het gesprek opnieuw openen?
Ik gahet inderdaad deze ronde zo laten. Intussen ronde 7 .. we zien dan erna wel.ik verwacht mn ei deze week
same here. Man werd helemaal zenuwachtig van die ovulatie testen haha en hij voelde zich een spermabank Hij heeft ook zoiets van we zien wel… Hier afgesproken dat ik ze wel doe maar er niets over zeg. Mss ook iets voor jullie? wij hebben zoiezo wel om de 1/2 dagen seks dus opzich zijn de testen overbodig maar ik vind t wel fijn dat ik t een beetje weet vooral omdat ik in januari een mk heb gehad.
Nou, hier nog niks van een (naderende) eisprong te bekennen. Niet dat ik m al had verwacht, maar dat wachten vind ik zo irritant ik doe wel altijd ovutesten als ik aan mijn lichaam merk dat het eraan zit te komen. Anders weet ik helemaal niet meer waar ik aan toe ben.. @Maudje123 wat spannend!
Mijn man heeft dat gevoel ook inderdaad Eerst zorgde het dat hij erdoor erg in zijn hoofd ging zitten waardoor gezellig maken niet goed lukte. Nu de tweede maand ging dat al een stuk beter. Hij is wel heel erg betrokken. Vraagt altijd wat mijn temperatuur is en hoe mijn testen eruit zagen. Vindt het leuk om mee te turen naar de grafiekjes
Gezien je temp kaartje denk ik ook niet dat er een zwangerschap gaande is en je eisprong ook nog moet komen. Daarvoor is je temperatuur elke keer weer te laag. (en had je vandaag zeker niet zo'n grote dip gehad). Ik denk deze ronde een vele langere cyclus. Temperatuur je wel volgens de regels? Is je thermometer al heel oud dat je hierdoor zoveel afwijkingen hebt?
@Maudje123 Ik zag ook wel wat hoor en ga voor je duimen voor meer duidelijkheid @Vederlicht Ik weet ook niet zo goed wat dat geklungel nu is daar beneden, alhoewel ik niet onbekend ben met cyclus van 35dgn. En stiekem ben ik ook beetje huiverig om een test te doen na die vals positieve vorige keer. Ik heb mezelf voorgenomen om gezellig te maken just in case, mocht mijn menstruatie doorkomen 18-20e dan weet ik dat ik goed zat bij de eerste piek. Als hij uitblijft wil ik wel testen voor de 25e
Okay ovu en hcg test, snap er echt niks meer van hoor Eerste foto bij doorlopen, tweede foto eindstand zeg maar
Je kunt nu wel eens je piek te pakken hebben. Hcg is maar een vaag streepje die niet doorloopt. Als je ovu testen de komende dagen zo donker blijven zou ik over een aantal dagen weer opnieuw hcg testen. hopelijk is dit nu wel je piek! (Of natuurlijk zelfs een zwangerschap!)
Loopt wel door tot onder, is alleen slecht te zien Zou verboden moeten worden, zwc testen die op lh reageren