Pff waarom voel je elke ronde iets anders.. om gek van te worden. Vandaag 2 dpo.. en sinds gisteravond pijnlijke tepels als er nog maar iets tege botst zelf tshirt.. ik kan nog ghelemaal geen symptomen hebben
Op de Etos zie ik em heeeel licht. Op action zie ik niets. Ik denk toch echt dat die easy@home flink gereageerd heeft op lh en dat het nu aan het afnemen is. Ik zag net dat je temp nu ook een beetje in stijgende lijn komt, als ie morgen weer hoger is dan is het wel zeker dat de testen op een naderende eisprong hebben gereageerd. Wel bizar hoe heftig ze kleurden hoor.
ik zie enkel iets op die easy at home testen, volgens mij is heel die verpakking gewoon vals positief, lijntjes zijn ook te dun en vreemd, mocht dit geen zwangerschap zijn zou ik ze echt aanklagen of toch iniedengeval een hele boze mail sturen
@Maudje123, wat een dagen zo voor jou/ jullie. Die laatste testen zijn een stuk lichter of niet? Het is echt afwachten zo hè? Ik weet niet meer wat ik er over kan zeggen…
Volgens mij heb ik helemaal niet gereageerd op jouw prachtige nieuws!!! Wauw gefeliciteerd hoor en wat super leuk en spannend. Hoe voel jij je nu?
Hahah wat lief! Dank je ^^ (moest ook even hard lachen om jouw 2e post @paaseitjes hahahahah) Ik ben moe. 19u gaat t lampje al uit. Echt al een standje heftiger dan normaal in de dagen voor mn menstruatie. onrustige darmen en wat steekjes in baarmoederstreek de hele dag door. Koffie smaakt.. anders. Niet per se vies, maar anders. Maar overall nog prima! Morgen en maandag nog een test doen voor de oploop, en verder vooral duimen en hopen en bidden op dat t goed mag gaan ♡
ik heb zelf nooit zo’n dunne lijnen gezien maar ik heb nooit deze testen gebruikt… ik gebruik enkel die van kruidvat en clearblue.
Je hebt ultra vroegtesten met een gevoeligheid van 10miu/ml. Boven de 35 jaar is er kans dat je HCG in je lichaam 10 tot 15miu-ml is… Ik denk dat je daarom positief test. Ik zou als ik jou was geen vroege testen meer gebruiken maar alleen 20-25 miu/ml om dit te voorkomen….
De dag van onze lijst is aangebroken! Zijn er nog testers vandaag of wordt er gewacht tot NOD? Wel heel leuk dat voor de lijst begint er al twee op roze konden Hoe gaat het met jullie @Skymar en @Bloempje11?
Het verschil tussen gister en vandaag is minimaal, maar t lijntje werd in ieder geval al sneller zichtbaar! (Gister pas na een minuut of 4 a 4,5, nu al na 2 minuten) Dus het voelt goed genoeg om mezelf op zwanger te zetten! Maandag pas weer testen, terugkijkend zou dat ook mn NOD zijn (ipv 19 maart). Daarna stop ik met testen en gaan we over op ouderwets geduld. Testen vergeleken met mn andere 3 kids. Hijs nu al donkerder of minimaal gelijk dan bij 2 van de 3 kids op of 1 dag na NOD. De ander tel ik niet mee, daar ontdekte ik t pas na 6 wk - die had uiteraard een knaltest hahah. Dus dat stelt me enigszins gerust, al weet ik dat t weinig zegt. Knaltesten en rustige oplopers hebben beiden kans op miskraam. Maar toch. Je moet je ergens aan vasthouden denk ik dan
NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (2) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Bloempje11 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 17 maart (1) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 40 18 maart (1) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 19 maart (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) 20 maart (1) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 21 maart (2) Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (1) Lilyanne-33 jaar- 3dekindje- ronde 7 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) 27 maart (4) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 28 maart (0) 29 maart (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 30 maart (0) 31 maart (2) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Celestiall - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal (21) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (10) Zwanger (2) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik zie wel verschil inderdaad, die onderste is net wat duidelijker! Ik ga voor je duimen dat hij mooi blijft plakken