Hè gatsie Knuffel! Hahahaha Hè nee Knuffel ook voor jou (en nog een kleine duimdraai voor toch een late innesteling).. Oeh, ik zie hem ook heel vaag, spannend!!
@Lilyanne Hé wat jammer, dus toch Wat balen... Ik duim voor je dat volgende ronde raak mag zijn. @Faleide Gefeliciteerd!! Wat geweldig, heel erg fijn voor jullie @Nola26 Balen hé, duimen inderdaad voor wie weet alsnog een late innesteling? @Hope2022 Ik zie hem ook! Hopen dat hij snel duidelijker wordt. Spannend zeg
Ik word gek denk ik...deze middag krampen en sliertjes bloed bij afvege.. ik was er zeker van ze zijn er.. maar erna heel de dag niets meer.. geen krampen geen bloed pff.. vanmij mag het nu gewoon doorkomen.. maar ik denk ook dat ze nog 3 dagen mogen wachten.. want als ikdan volgende ronde zou zwanger raken zou ik uitgerekend zijn op de verjaardag van mn mama die ik verloor als ik 9 was.. mijn hoofd gaat alle kanten op.. ik verwacht dus echt mn menstruatie maar ze doet raar deze maand...
@Livia18 Dankjewel♡ @Zazoo21 Idd dat is nog zacht uitgedrukt, maar ergens raak je er ook aan gewend ofzo..."ach ja tuurlijk is het weer niks" gedachte Lief de stille hoop van beide, maar na zoveel rondes en altijd met 9 & 10 dpo in elk geval een positief tuurstreepje te hebben gehad, dan weet je dat die "mythe" noem ik het maar even, van een late innesteling er niet in zit maar het is goed bedoeld om de positiviteit erin te houden♡ Spannend zeg, zag net alweer een super tuurstreepje voorbij komen, dat de lijst nog maar veel roze mag bijkleuren komende week! En voor de dames die op rood zijn gegaan een virtuele knuffel voor jullie!
Snap dat je wil dat ze mogen doorbreken, dan ben je er ook straks weer vanaf en kun je weer door! Maar oh wat begrijp ik dat dat een mooie uitgerekende datum zal zijn als je menstr. wat uitgesteld wordt en het de volgende ronde dan raak mag zijn! Doet me denken aan mijn missed abortion in 2020. Ik zou 30 maart uitgerekend zijn, op de verjaardag van mijn overleden moeder, die ik op m'n 15e verloren ben. Het was alsof het zo moest zijn, snel zwanger, dochter ging bijna naar de basisschool, de perfecte timing, maar des te harder was de klap toen het te mooi was om waar te zijn. Die dag heeft sindsdien een dubbel rauwe randje☆ Maar ik hoop heel hard met je mee dat jouw ei alsnog paar dagen verspringt de komende ronde en het dan raak mag zijn, dat zou zo mooi zijn! ❤️
Ik was net aant rekenen en tzou heel hard moete lukken haha dan moet ik 12 april mn ei hebben maar mn ei is er altijd al dag 11 of 12 maar ach als het zo is draag ik em gewoon een week langer he hahq Wat naar voor je dat het dan misging. Hopelijk bij jou ook gauw raak!
@Hope2022 Ja ik zie hem! Spannend hoor, ik duim voor een oploop! @Lilyanne Wat lastig dat het niet helemaal doorkomt nu, maar het zou wel een mooi gegeven zijn mocht je de volgende ronde zwanger raken
Afgelopen dagen hier wat rustiger geweest. Druk weekend gehad en ook geprobeerd er niet teveel op te focussen. vandaag 8dpo en er schiet weer vanalles door m’n hoofd. Mijn temperatuur blijft tot nu toe netjes hoog ipv te schommelen. Heb een dip op 5 gehad en daarna dus weer hoog gebleven. Hopelijk blijft dat zo, dan zou het wel eens meer kans hebben. Hier alleen getwijfeld wanneer we willen testen. Nod zit ergens rond Pasen. Beide dagen familie. Dus of al vrijdag of zaterdag testen. Of pas maandagavond als iedereen weer weg is…
Als je normaal zo'n korte LF hebt en nu nog geen bloed, denk ik inderdaad dat het niet gek is om nog een testje er tegenaan te gooien!
@Cupmix93 Spannend! De dip zou evt innesteling kunnen zijn toch? Dan zou je vrijdag of zaterdag 12-13dpo zijn. Je zou een testje kunnen wagen, ongeacht wat eruit komt heb je wel soort van afleiding met Pasen. Maar snap wel dat je liever wacht na alle hectiek. @Lilyanne wat apart zeg, als een test je wat meer rust geeft zou ik het doen.
Stomme vraag misschien, mijn ovutesten waren met middagurine altijd duidelijker vanaf 12.00-16.00. Geld dit dan ook voor hcg?
Er is zoiets als een middagtester, zelf ben ik er ook één van, 's middags waren de zwangerschapstesten altijd duidelijker dan 's ochtends! Ovulatietesten deed ik nooit, dus ik weet niet of dat samenhangt, maar je kan zeker een zogenoemde middagtester zijn.
Had je dit de vorige ronde ook niet? Denk dat je lf wat langer geworden is en toen had je ook niet dat het direct in één keer doorbrak toch? Maar je kan zekere voor het onzekere altijd nog een testje tegenaan gooien!