@Lilyanne ooh ik zie het ook hoor! Ik duim dat hij mooi oploopt! @Hope2022 hoe gaat het met jou? Ga je vandaag ook testen of wacht je 48u?
hoe is het weekend voor jullie geweest? Moest hele tijd aan je denken… al zo n weg afgelegd en nu dit definitieve nieuws… sterkte en hoop echt dat jullie een weg vinden in deze wens die voor jullie allebei goed voelt!
Meiden…nog niet ongesteld op NOD en dacht ik ga pas vanavond testen, mocht het niet doorbreken vandaag….maar kon mij net niet inhouden , met waterige urine zie ik toch iets…. Dit moet misschien meer zijn zo rondom dpo 14 maar misschien met geconstateerde urine vanmiddag trekt ie wel bij…. Help mij hopen!!!!
Ik zie hem heel duidelijk!! Bij mij zag hij er ook ongeveer zo uit op 14DPO met geen urine opgehouden en heb gewoon een mooie oploop nu. Voorzichtig gefeliciteerd!! Duimen dat hij mooi gaat oplopen
Duidelijk! Gefeliciteerd! Hopelijk loopt de andere ook mooi op komende dagen ! Goh deze plottwist had ik niet verwacht haha!
@Vederlicht wow ik zie hem ook duidelijk @Lilyanne ja! Dus toch wel innestelingsbloeding de laatste dagen ? Wat een spannende lijst ineens ook