Hier lopen mijn testen wel op in mijn ogen.. ik blijf bloeden maar zonder stolsels... benieuwd naar mijn waarden morgenavond.. heel de dag gejankt natuurlijk..
ja ik lees t ook overal dat t echt wel ff 3/4 maanden duurt voor t allemaal weer normaal is… mijn menstruatie kwam na de mk ook pas na 6 weken. Mijn app gaat er vanuit dat ik op 11 maart mn ei had maar dan wel met een cyclus van 28 dagen… dus vandaag nod maar ja dat weet ik dus niet zeker. was wel begonnen met ovulatie testen maar halverwege mee gestopt omdat man er zenuwachtig van werd haha maar volg ronde ga ik dat wel gwn volhouden hoor dan weet je toch een beetje waar je op wacht… Hier ook negatieve test gehad 2 dagen geleden… als ik vrijdag nog steeds geen menstruatie heb test ik wel weer. Deze ochtend wel super misselijk en dunne ontlasting en al paar avonden rillingen maar zal wel een virus zijn. Ik zal zoiezo volg ronde ook begeleid gaan worden door de gynaecoloog, ook gedaan bij mn eerste zwangerschap, bleek toen geen eisprong te hebben en moest clomid nemen, 2de zwangerschap kwam wel spontaan maar dit keer ga ik niet te lang zelf aan de gang, heb toch wel een klein beetje haast ja dan kan je jezelf igg laten gaan op de kermis en dan op naar de volgende ronde!
Ik leef zo met je mee! Verschrikkelijk die onzekerheid... Ik hoop dat de waardes toch goed zijn, je testen blijven oplopen en je gewoon zwanger bent/blijft ❤️
Ja ik ben vandaag thuisgebleven.. mijn diensthoofd was gelukkig heel begripvol. De dokter heeft me de rest van de week ook thuis gezet..
wat supernaar Ik heb ook dagen gehuild vooral toen t bloeden net begon en ik niks wist. Heb je ook krampen of buikpijn? Een menstruatie gevoel?
Snap ik helemaal! Zeker je weet dat er een kans is dat je er hulp bij nodig hebt alles aannemen! Goed dat ze dit dan ook gaan doen... maar wie weet... is het gewoon al zonder hulp raak! Geduld geduld geduld haha
@Lilyanne oh nee dit had ik niet gehoopt te lezen! Wat ontzettend naar deze onzekerheid...moet zeggen dat het niet positief klinkt na eigen ervaring...maar ik duim en hoop heel hard met je mee dat het toch goed zit! In elk geval een hele dikke knuffel!♡
NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (2) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Bloempje11 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 17 maart (1) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 40 18 maart (2) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 19 maart (0) 20 maart (1) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 21 maart (2) Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (1) Lilyanne-33 jaar- 3dekindje- ronde 7 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) 27 maart (4) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (1) Peaa -32 jaar- 2e kindje- ronde 1 31 maart (4) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Celestiall - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal (22) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (11) Zwanger (7) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vannacht zo vreemd gedroomd (dat is opzich voor mij niet gek) dat ik zwanger gemaakt was. En ja gemaakt, want ik wist het zelf niet eerst . Daarna nog heel veel andere gekke dingen maar dat zal ik jullie niet mee vermoeien haha temperatuur weer omhoog, nu duimen dat het niet begint te schommelen. Dan heb ik goede hoop voor een test zaterdag.
Gefeliciteerd voor de dames met positieve testen, zag helaas ook dat het ook niet goed ging, weet zo even niet meer wie, sorry. Sterkte ❤️ Ik blijf een stille meelezer op dit moment, mijn ovu testen blijven op en dan weer aflopen en vervolgens weer oplopen De waardes van het bloedprikken van vorige week zijn ook gewoon slecht te noemen om nog zwanger te worden, mijn amh waarde is helaas nog niet binnen Voor degene die mij vroeg voor de waardes zet ik ze hieronder neer. De waardes zijn niet geprikt op cd3, dus niet totaal representatief FT4: 18.0 pmol/l TSH: 1.2mU/l Oestradiol: 191 pmol/l LH: 37.3 IU/l Hcg: 1.0 U/l FSH: 46.4 IU/l AMH: nnb
waarom laat je je niet begeleiden door een gynaecoloog? Dus dat hij of zij je eisprong “vinden” dmv bloedafname en echo’s. Dan hoef je die ovulatie testen niet meer te doen. En heb je ook meer zekerheid. Als je na 6 rondes niet zwanger bent (boven de 35 jaar) heb je daar gwn recht op.