NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (1) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 17 maart (0) 18 maart (1) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 19 maart (2) Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) 20 maart (1) Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 21 maart (3) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) Lilyanne-33 jaar- 3de kindje - ronde 7 27 maart (2) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (1) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Totaal (15) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier vandaag gestart met ovulatie testen.. cd6 vandaag dus optijd begonnen Vandaag nog klein beetje bruinverlies. Ook al was t een lichte menstruatie voor mijn doen toch ruim 7 dagen nu dus zal wel goed zijn.. moet ook zeggen dat dit pas mijn 2de menstruatie is sinds pilstop dus mss vloei ik gwn wat minder zonder de pil, nou dat is alleen maar fijn iniedengeval! Volgens mijn app komend wknd eisprong… ben zo benieuwd of dat ook echt zo gaat zijn! Klopt t bij jullie vaak of wijkt t vaak ook af?
Ik heb nu net mijn derde cyclus gehad na 5 jaar spiraaltje en mijn cyclus is ook nog niet zo regelmatig en normaal. Eerste twee menstruaties waren 10/11 dagen met veel kramp en nu opeens 6 dagen en nergens last van. Vind ik in ieder geval een stuk fijner . Ik begreep dat je lichaam na de pil zelfs nog veel langer nodig heeft dan na spiraaltje om weer hormonen normaal te krijgen en een regelmatige cyclus, 3-6 maanden dacht ik. Idd alleen maar fijn als het lichter is . Hier nu CD11 dacht ik maar dat zal vast zo in mijn handtekening verschijnen . Ik begon CD 6 ook met ovu testen en vanaf CD 10 nu 2x per dag. Vorige maand zeiden de apps dat ik rond CD 14 zou ovuleren maar was uiteindelijk CD 20 waardoor ik opeens een korte LF had. Hoop deze cyclus weer een iets 'normalere' ronde en eisprong meer richting CD 14 Edit: Oh nee toch CD12 zie ik nu
ik ben in oktober gestopt met de pil en kreeg toen in november mn eerste menstruatie zonder de pil, die was idd ook vrij licht, was toen nog niet bezig met ovulatie testen en heb gewoon mn app gevolgd en t klopte precies en ben toen ook zwanger geraakt maar helaas werd dit een mk… ben nu zo bang dat alles in de war is daarbinnen maar ja we gaan t zien… t zal igg nooit elke maand hetzelfde zijn als ik t zo lees en hoor her en der maar ja dat is ook wel begrijpelijk denk ik, t menselijk lichaam zit raar in mekaar… Laten we maar hopen dat de ovulatie testen ons wat kunnen bijstaan en uiteindelijk de natuur doet wat we wensen
Ik ben begin oktober gestopt met pil en was direct regelmatig.. cyclussen tussen 21 en 26 dagen gehad meestal eisprong rond dag 12.. juist mn lf wisseld blijkbaar af haha..
Hi, Ik meld me ook weer voor een nieuwe ronde... Afgelopen menstruatie kwam 2 dagen later als gepland dus dat was wel een domper maar op naar een nieuwe mooie roze ronde voor iedereen!!
Ik kan niet echt meespreken over cyclussen. Bij mij kwam ie maar niet door na het stoppen met de pil. Sinds ik nu bij endocrinoloog ga en metformine neem om mijn lichaam weer gevoeliger te maken aan insuline heb ik wel al eens paar keer van mezelf een cyclus gehad. Maar valt nog geen regelmaat in te noemen, weet ook niet of er al eisprong bijkomt of het enkel nog maar "bloeding" is.
NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (1) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 17 maart (0) 18 maart (1) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 19 maart (2) Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) 20 maart (1) Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 21 maart (3) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) Lilyanne-33 jaar- 3de kindje - ronde 7 27 maart (3) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (0) 31 maart (1) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Totaal (16) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Heftig hoor. Ik lees in je handtekening dat je PCOS hebt. Wist je dat al voordat je aan de pil ging? Of kwam je er pas achter toen jullie aan jullie kinderwens wilden beginnen? Jullie TESE datum komt ook dichterbij zie ik, ziet je man/vriend (sorry weet even niet wat het is) er tegenop?
@WardaRose denk dat je nooit weet hoe het is om een MK te hebben tot je er eentje gehad hebt, maar ik kan me voorstellen dat het toch niet meer hetzelfde voelt als je dan weer een keer zwanger raakt. Lijkt me veel extra spanning opleveren. Ik begrijp ook dat je cyclus extra door de war is als je gaat proberen voor een kindje, omdat de zaadcellen in de baarmoeder invloed heeft op je hormonen en ze een beetje uit hun ritme kunnen raken daardoor. Dat je daardoor vaak hoort dat mensen een regelmatige cyclus hebben voordat ze beginnen aan hun wens. Hopelijk idd snel een positieve ovulatie test! @Hope2022 Hopelijk deze ronde meer succes, laten we duimen!
Iemand anders al een positieve ovulatietest? Ik zit hier vol spanning af te wachten, verwacht hem ergens te komende dagen. Ik hoop dat hij snel komt, want als ik dit weekend mijn ovulatie heb wordt het lastig om het gezellig te maken want we hebben logés
Mijn ovulatie is als het goed is donderdag (ik test niet), maar tot nu toe nog helemaal geen zin om het gezellig in bed te maken! Bij de eerste was dat toch makkelijker... nu met een klein kind ben ik toch vermoeider, drukker in mijn hoofd en voel ik me onwijs onsexy. Hopelijk doen de hormonen weer hun werk voor deze ronde... anders gewoon door naar de volgende.
Dat kan ik me wel voorstellen dat het anders werkt als je al een kleintje hebt. Ik moet zeggen dat wanneer we er zin in hebben ook helemaal niet synchroon loopt met de ovulatie, wat echt mega onhandig is. Dat is meestal gelijk na de menstruatie, en tegen de tijd dat de ovulatie er dan aan komt zijn we al dood op
NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (1) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 17 maart (0) 18 maart (1) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 19 maart (2) Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) 20 maart (1) Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 21 maart (3) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) Lilyanne-33 jaar- 3de kindje - ronde 7 27 maart (3) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 maart (0) 29 maart (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 30 maart (0) 31 maart (1) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Totaal (17) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hai dames, Ben niet meer zo actief ook vanwege focus op nieuwe baan, goede timing ook haha, maar lees zo af en toe wel mee. Zie bekende gezichten van de vorige ronde, maar ook weer nieuwe. Gezellig ! We gaan voor zo min mogelijk rood deze ronde . Hier op cd6 met testen begonnen… lijkt/voelt alsof mijn ei al is geweest. Weer hele andere klachten maar testen blijven negatief en geen piek. Probeer het wat naast me neer te leggen en anders door naar de volgende
@Faleide, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Timing heb je weinig invloed op - als het een goede werkgever is, zal die oprecht blij voor je kunnen zijn als het zover is. Natuurlijk is het organisatorisch een andere uitdaging, maar daar zal je geen last van mogen hebben (werk zelf als HR Manager en ik kan plaatsvervangend boos worden voor hoe bedrijven soms met mensen - en zeker zwangere vrouwen - omgaan!) Hier is mijn eisprong denk ik gistermiddag/avond geweest, als ik mn lijf goed heb aangevoeld. Tot nu toe elke 1,5 a 2 dagen gezellig gemaakt - twijfel of het vanavond nog 'nut' heeft. Maar anders is het altijd fijn natuurlijk
@Skymar dank je wel ! Ja heb je zeker gelijk in. Hier is het over het algemeen wel goed geregeld voor zwangeren, maar ergens vind ik het natuurlijk ook wel weer sneu mocht het zover zijn ook al heb ik het niet in de hand. Spannend! Dan zou je vandaag dus 1dpo zijn. Je kan het altijd extra gezellig maken niets mis mee. Heb je ovutesten gebruikt?
Hier vanmiddag ineens een positieve ovu-test en ik wilde hem nog helemaal niet (Alsof we ook maar iets te willen hebben, hè..) Niets gedaan de afgelopen dagen, man zat compleet niet in zijn vel en dan gaat gezellig maken erg lastig. En vanaf vandaag leven we ivm afwijkende diensten heel erg langs elkaar heen tot het weekend. Baal zo dat dat ei er al aan komt. Hoop maar dat het vanavond laat toch nog gaat lukken, anders kunnen we die hele ronde wel vergeten