Nog een vraagje, Welke vitamines nemen jullie in? Ik neem foliumzuur, vitamine d3 en dagelijks gewoon genoeg fruit/groente (vooral fruit) en actimel. Bij mijn miskraam zagen ze in mn bloed dat mn vit d laag stond wat dus een miskraam kan veroorzaken blijkbaar. Logisch ook in dit land zonder zon (ben zelf ook halfbloed dus sneller lage vit d) Wat nemen jullie extra in en iemand nog tips?
Ik neem een zwanger multi. Ik wissel steeds af van potje omdat elk merk net een andere samenstelling heeft en sterkte/zwakte daarin. Maar ik verdiep me graag in voeding en supplementen . Tot nu toe heb ik Multi Natal gehad van Bonusan, de Elke dag mama capsules van Vitals en de Zwanger Compleet van Essential Organics. Die vind ik allemaal goed qua samenstelling en kwaliteit, als je het ook niet erg vind 2x per dag een pil te nemen. Als je al laag vit D hebt zou die van Vitals een goede optie zijn, die heeft een hogere dosering D3 dan de andere twee.
Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, hou zelf veel van fruit-en groentesalades en vis en neem nu foliumzuurtabletjes in en vit D druppels. De zon komt nu weer boven de bergen uit maar 's winters gaat het 15.00 onder en 09.30 op, hij komt dan nooit boven de bergen. Qua multivitaminen is de keus hier beperkt maar begin volgende week met NycoPlus.
ok dankje die ga ik ook eens proberen dan. Heb ook de mommy gums staan maar vind ik raar smaken en erg duur.
ohh ja daar is idd al helemaal weinig zon! Ja gezond eten is nog altijd t beste maar ik ben daar soms zo slecht in, fruit ben ik gek op maar groenten vind ik soms moeilijk.. ik probeer altijd door de dag heen snoepgroenten te eten zodat ik toch extra krijg.. gelukkig drink ik geen koffie en geen alcohol maar mijn vitamine inname mag denk ik echt wel wat meer zijn zeker mijn vit d en ben slecht in pillen slikken dus moet altijd kauw of vloeibaar zijn
Ja als het goed zit blijf ik dan ook wel bij deze ...is wel.ander ziekenhuis maar ze luisterde teminste en wil me helpen..
Misschien beetje tmi. Maar ik heb vanmorgen ineens last van een aambei terwijl ik dunne ontlasting heb. Heb dit echt zelden en begin dan toch te denken of dit iets met een beginnend zw te maken kan hebben. nog 2 dagen wachten….
pff vervelend maar spannend idd! Hier dus ook dunne ontlasting gehad eergisteren en super misselijk met momenten, gister ook erge maagzuur, en nog steeds rillingen in de avond. Maar geen teken van een menstruatie hier, gisteren dacht ik ff van wel omdat ik echt ff krampen had waar ik misselijk van werd maar vandaag weer niets. ik heb t gevoel dat mijn cyclus nu langer is dus ook een late eisprong mss maar ja ik zal moeten afwachten
Wat spannend allemaal met de symptomen en de uitblijvende menstruaties! Ik blijf voor jullie duimen, hopelijk gaat de lijst nog meer roze kleuren. Hoewel jouw symptoom niet echt een hele fijne is @Cupmix93 Dikke virtuele knuffel voor alle dames op rood of in onzekerheid
Mijn hcg was 19 maar blijkbaar ging het bij de jongste ook traag ik had 19 juni 6 en 24 juni 60.. dus maandag terug prikken en dinsdag een echo.. en verder afwachte maar omdat bij mijn vorige zwangerschap ook ni rap ging vond ze het gunstig.. ik had ook om 20 u de maandag 9 en de woensdag om 11 u in de ochtend 19 dus zoveel zat er niet tussen.. afwachten dus maar voor nu ben ik dus nog steeds zwanger.
Een tweeling… pffff dat lijkt mij zo pittig. Ik hoop voor je dat je gewoon lekker veel hcg aanmaakt! Hopelijk kom je er met de echo achter dat je bijvoorbeeld toch al wat verder bent gun ik je meer dan een tweeling! Haha ik gun iedereen een tweeling maar ik vond 1 kindje al heel pittig…. Dat je geen symptomen hebt is echt niet erg hoor. Ik heb de vorige zwangerschap eigenlijk geen klachten gehad. Helemaal in t begin niet. Na een aantal weken zere borsten en moe moe moe. Maar daar hield het denk ik wel op. Oja en wat ik wel merkte was dat mijn stoelgang veranderde en daarbij in t begin wat brandend maagzuur. Ons kindje wordt volgende week 1!! Wat heb je nu als uitgerekende datum berekend?
O spannend!! Herkenbaar van deze en de vorige zwangerschap !!! Niet persee de aambei maar wel dat de darmen op hol slaan
Jeetje wat blijft het zo spannend voor jullie. Maar wat je zegt je bent zwanger en hopelijk na het weekend goed bericht!
Het kan nog maar snap ook dat je nu wacht op je menstruatie… succes en sterkte deze dagen!! Blijf toch hopen voor je