NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (2) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Bloempje11 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 17 maart (1) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 40 18 maart (2) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 19 maart (0) 20 maart (1) Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 21 maart (2) Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (1) Lilyanne-33 jaar- 3dekindje- ronde 7 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) 27 maart (4) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 28 maart (0) 29 maart (0) 30 maart (1) Peaa -32 jaar- 2e kindje- ronde 1 31 maart (4) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Celestiall - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal (22) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (11) Zwanger (7) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
spannend dus… heel naar he die onzekerheid en angst, ik had op 3/4 weken zwangerschap al 320 hcg maar 10 dagen erna maar 900 en toen was t ook echt bang afwachten en toevallig begon ik de dag erna te bloeden en zagen ze op de echo dat t vruchtje gestopt was met groeien op 6 weken. Ik duim heel hard dat jouw inimini gewoon lekker blijft plakken!
Ik had vitamine d tekort zag ik op bloeduitslag... was 13 en moet meer dan 30 zijn. Pak ik dan best nog extra vitamine d bovenop zwangerschaps vitamine? Ps al heel de namiddag droog. Geen bloed te bespeuren
Ja zou extra vit d nemen. Oh wat fijn! Als t gestopt is met bloeden zal t vast wel allemaal in orde zijn!
Hier vandaag een hele drukke dag gehad dus weinig na kunnen denken over iets. Dag was snel voorbij dus haha Temperatuur blijft redelijk hoog en is nog steeds niet gaan dippen. Zorgt er nu wel voor dat ik heel benieuwd ben of dit wat is nu. Maar als de test zaterdag toch negatief is dan baal ik wel extra hard denk ik.. het blijft een strijd dat wel of niet testen….
Dat is echt heel laag, zou even via de huisarts vragen of ze ampullen voor je hebben. Moet dacht ik wel boven de 50 zijn en dat is ook al niet heel hoog. Maar als je dit met een tabletje omhoog wil krijgen duurt dan heel lang. En wat fijn dat het bloeden gestopt is!!
die strijd ken ik en ook bij alles denken zal ik dat wel doen/eten want wie weet Soms word ik wel moe van al die gedachten en die spanning hoor. Ik doe dit wknd weer een test als ik dan nog steeds niet ongesteld ben
Ik was vrij stellig dat ik dacht ik zal vast niet zwanger zijn. Voornamelijk denk ik omdat ik gewoon niet geloof dat het zomaar in 1 ronde zo kan zijn (wat natuurlijk onzin is) maar ik begin nu toch te denken dat ik het wel ben... wie weet houdt mijn lichaam me voor de gek. Maar man.. wat duurt dat wachten lang haha.
Ja lastig hè, heb vandaag wel de keuze gemaakt om rauwe vleeswaren te laten staan en ook hapjes met vis/rauw vlees erin niet te nemen. Als ik zover ben dat er een innesteling plaats heeft kunnenvinden wil ik eerst getest hebben voordat ik iets eet.
Tsja omdat ik me toch denk allemaal symptomen te herkennen zoals dat ik het idee heb dat mijn aderen op mijn borsten zichtbaarder zijn en wit slijm.. maarja nu focus ik me er zo erg op. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ik dit wel vaker heb wanneer ik ongesteld moet worden maar er toen nooit op gelet heb Ik weet gewoon niet zeker wanneer mijn eisprong überhaupt was. Wel weet ik dat op 16 maart hij zou moeten zijn als ik 30 dagen cyclis heb. Op deze dag hebben we ook geklust. En ik ben onregelmatig maat nooit korter dan 30 dagen dan eerder langer.. dus ja daarin zouden we nog speling gehad kunnen hebben van 5 dagen. Ik wil niet nu al testen denk toch dat ik het nu ga volhouden tot zondag als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ik meld me maar af voor deze lijst, waarschijnlijk ben ik toch peri menopauzaal en is maar afwachten wanneer en of ik een eisprong krijg Zwanger worden zou nog mogelijk moeten zijn, maar hoe en wat en wanneer... vertel het maar De kans is in ieder geval heel klein, ik blijf nog wel meelezen!