Hier een update, vanmorge weer veel bloed.. ik werd gek van onzekerheid ben mogen langsgaan. Ze zag niets in mijn baarmoeder.. enkel dun slijmvlies 2 mm..dus ze zei dat het mis was.. dat mijn hcg vandaag maar 23 was is enkel een bevestiging
Jeetje wat een uitslag dikke knuffel! Helemaal naar deze afgelopen maand… wat een mind fuck zo! Ik hoop op een wonder voor jullie
@WardaRose en @Cupmix93 ik hoop op het beste voor jullie…. Wat een weg moet er toch afgelegd worden hè? En al die onzekerheid… dikke knuffel
Ah wat balen! Hier waarschijnlijk ook foute boel. Begon net ineens te bloeden... afwachten en dinsdag weer contact met de verloskundige en gaan ze kijken hoe en wat
@Lilyanne en @Hope2022, wat shit voor jullie.. knuffel die kant op! hier best moe vandaag en geen zin om wat te doen.. net tijden plassen weer gecheckt op wat bloed, maar niks te zien nu. Morgen voor de zekerheid gewoon een test doen op 13dpo. Alleen als vandaag een innesteling zou zijn, dan test ik sowieso toch negatief morgen?
Een innestelingsbloeding kan tot 1 week na de bevruchting komen! Dus er blijft hoop. Wat een ellende hé dat wachten. Fingers crossed!!
Maar dit was wel redelijke bloeding hoor... heb maand verband ingedaan maar durf niet naar de wc te gaan...
Dat wachten is idd echt niet leuk. Temperatuurdip van vanmorgen is niet positief. Schat de kans echt heel klein in maar wie weet kan het nog.
Ik schat de kansen hier toch ook niet echt meer hoog in. Denk dat mijn "symptomen" gewoon pms zijn en ik er teveel verbanden in zoek betreft een zwangerschap. Mindfuck!
Ik heb een early test gedaan maar negatief… ik wacht t nu maar gewoon af, mss hele late eisprong… vind t raar want ben nu 4 dagen overtijd maar ja door mn miskraam kan ‘t natuurlijk wat langer duren voor alles weer een beetje normaal is. Mocht ik over een week nog niet ongesteld zijn test ik weer.
Ik heb ook met een early getest. Ik wacht nu maar gewoon af tot volgende week donderdag als ik nog niet ongesteld ben. T/m deze dag zouden we nog kans kunnen hebben op een bevruchting.
ja ik ook volg wk donderdag, ik had namelijk vorige wk donderdag en vrijdag echt menstruatie krampen en veel waterige afscheiding dus wie weet was dat mn ei… spannend afwachten voor ons dus
wat verdrietig @Maudje123 en @lilyane Dikke knuffel! @Hope2022 ik duim dat het bloed nog niets slechts hoeft te betekenen meid! <3