NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Livia18, 23 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Het is wel echt heeeeeeel licht en moeilijk te zien :p sorry voor de zere ogen haha. Hopelijk over een paar dagen een duidelijke streep!

2. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    @Peeaa heb je toevallig wel voor je mogelijke eisprong vruchtbaarslijm gespot? Omdat je niet exact weet wanneer je ovuleerde. Spannend joh hoop dat het streepje duidelijker word. Wanneer wil je weer testen?

3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik zie hier ook wat en roze ook nog
    Ik duim!!

Peeaa vindt dit leuk.
  4. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

Ik heb daar helemaal niet op gelet helaas! Nu wel echt veel wit slijm.. als ik terug kijk naar mijn symptomen lijstje dan ziek ik dat ik op 20 maart opgeblazen gevoel had en misschien was dat wel van de eisprong.. dinsdag maar nog een test er tegen aan gooien. Denk dat morgen te vroeg is voor de hcg aanmaak.

5. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    @Faleide op en af.. de een moment gaat het ander moment barst ik in tranen uit..
    Twijfels dan.. is dit een teken ? Is het goed zoals et is met mijn 2 boys? Moete we stoppen.
    Is dit een straf omdat ik een dochter wil?
    Echt wat er allemaal door je hoofd kzn gaan.. gister met kids naar show en was een mama met newborn voor mij kome zitten.. weer huilen natuurlijk..
    Ik denk dat ik echt tijd nodig heb om dit te verwerken.. ik was zo blij datet na 8 maand raak eindelijk was..
    Ik ben wel gestopt met bloeden gister .. ik ga straks nog een testje doen maar denk dat hcg ook wel bijna weg zal zijn.. hopelijk..
    Want positieve testen en niet zwanger zijn pff ik wil het gewoon uit mijn lijf..

Hope2022 vindt dit leuk.
  6. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Ik herken je gevoel zo goed... ik heb ook momenten dat ik in huilen uitbarst maar weet dat het oké is! <3

Lilyanne vindt dit leuk.
  7. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Dit dus pfff

Bijgevoegde bestanden:

8. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    @Peeaa ik zie niets maar zelf ook getest deze ochtend en denk ook iets te zien maar is niet op de foto te krijgen volgens mij, dit is zo irritant :roflmao: ik duim heel hard voor je!!!!

Peeaa vindt dit leuk.
  9. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Ontzettend verdrietig dat je je zo voelt, maar neem ook zeker de tijd om dit een plekje te geven en tranen mogen daarbij gewoon vloeien! Je had iets kostbaars, hoe klein ook en begrijpelijk dat de confrontatie bij de show teveel werd. Wees niet te hard voor jezelf en er is absoluut niks mis met de wens om nieuw leven te creeren welk geslacht dan ook. Dikke knuffel

Hope2022 en WardaRose vinden dit leuk.
  10. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ik blijf gekke symptomen houden zoals rillingen en darmen doen raar, steken down under, buikkrampen soms uit t niets… en vandaag opgestaan met keelpijn, alsof ik een oneindige griep heb maar die niet echt doorzet. Ik weet wel dat t heerst maar dit herken ik niet bij mezelf. Zeket niet zo lang. Maar goed weer getest dan maar en lijk iets te zien maar echt heeel erg in de verte, kan ook gewoon zo lijken… vreemd maar ik test over een 3/4 dagen nog eens:$

Peeaa en Faleide vinden dit leuk.
  11. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Oh en trouwens wat ik ook wilde zeggen @Faleide , dat je geen symptomen hebt wil niks zeggen denk ik hoor, kan opeens komen, maar ik snap je bezorgdheid. Ik duim dat alles in orde is!!

Faleide vindt dit leuk.
  12. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Het gevoel wat het je geeft snap ik helemaal. Heeft de gyn iets kunnen zeggen wat je kan verwachten mbt afname van hcg of welk tijdsbestek?

13. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Dat is dan zo'n 11dgn geleden idd..opgeblazen gevoel herken ik heel erg na ovulatie. Volgens mij is dat gelijk progesteron stijging en bij mij dan weer duidelijk hetzelfde gevoel tussen 6-8dpo is dacht ik progesteron piek. Witte afscheiding had ik ook richting NoD. Zou bij jou qua timing dan zeker wel kunnen hoor! 48u tussen testen geeft wel duidelijke oploop maar wellicht morgen ook weer iets duidelijker? Spannend! :p

Peeaa vindt dit leuk.
  14. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ik herken dit enorm van mijn miskraam in januari. Ik huilde echt als een baby. T gevoel dat ik echt niets goeds verdiende en vooral mezelf afvragen waarom ik? Ik heb ook al 2 kinderen en voor hen of tussen hen ook nooit een miskraam gehad dus kwam ook als een shock, nooit echt gedacht dat t bij mij ook kon mislopen. En ik was al bijna 8 weken… ik tel nu soms nog in mn hoofd nu zou ik … weken zijn… t verdriet zit bij mij dus nog heel diep en denk dat ik er nooit helemaal overheen zal komen. Maar nu gaat t wel veel beter met me dus met jou ook over 2 maanden!! Liefs

15. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Hope2022 vindt dit leuk.
  16. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ze zei niet veel ze was ook heel bot.
    Vanja hcg 19 dat is mis e dat had je toch al door?
    Maar alle zal eens kijken.
    Ja je hebt jij u menstruatie he..
    Voila zozls ik dacht ik zie niets en slijmvlies is maar 2 mm.
    Enzovoort..
    Ik ga dinsdag bij een nieuwe gynecoloog in ander ziekehuis was ik zowiso al van plan.. en ik ga aan haar al mijn vragen stellen.
    Ik verwachtte bij een vroege miskraam.en hcg maar 23 dat het weg rap ging gaan.. ik bloed ook niet meer en geen pijn..

17. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Lieve @Lilyanne dit is niks meer dan heel erg pech hebben. Niet iets wat jij verdiend. Of wat je zelf in de hand hebt gewerkt. Er is niks mis met nog een kinderwens hebben of dat je graag een dochter wil! Heel veel sterkte met het verwerken van alle emoties. Laat alles er uit haal kracht uit je prachtige gezin.

Skymar vindt dit leuk.
  18. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Jeetje wat rot dat ze zo bot was...
    Ik moet dinsdag naar de verloskundige en ven benieuwd wat zei zegt... ik bloed nogsteeds maar helemaal geen krampen (gehad)...
    Ik herken het gevoel van je heel erg. Als je wil praten, let me know...

19. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Hier had ik ook geen krampen.. 6 dagen veel gebloed.. nu gedaan maar nu heb ik af en toe wel pijn.. ben benieuwd voor dinsdag heb soms bang voor een bbz

20. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Jaa ik gisteren en vrijdag wel aardig gevloed en nu valt het mee... helemaal geen pijn alleen gisteren had ik met inademen echt steken achter m'n ribben zeg maar dus zat ook al te zoeken naar symptomen voor bbz...

Deel Deze Pagina