NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Livia18, 23 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ik had ook zo’n botte gynaecoloog bij mn miskraam, totaal gevoelloos was die vrouw. Ik ben nu ook terug gegaan naar mijn vorige gynaecoloog, wat verder van huis maar hallo zo ga je toch niet om met mensen. Het is zo verdrietig om zoiets mee te maken en dan word je ook nog s zo behandeld :(

Hope2022 vindt dit leuk.
  2. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Goh wat ontzettend jammer dat je zo'n gevoelloze gyn treft... Goed dat je naar een ander gaat dinsdag die begaand is met jouw situatie. Dat helpt zoveel meer met het verwerken. Dat vond ik wel ten tijden van mijn MA. Als het een bbz zou zijn, dan had de gyn dat waarschijnlijk ook gezien denk ik?

3. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    @Hope2022 @Lilyanne :(Ongelooflijk hoe hard het leven kan zijn en waar je soms doorheen moet als vrouw om het voor elkaar te krijgen... Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat er snel goed nieuws of anders duidelijkheid mag komen, die onzekerheid is helemaal niks :(

@WardaRose Ik blijf nog steeds voor je duimen, jouw symptomen blijven veelbelovend klinken. En dan een vaag streepje, jeetje wat spannend! Hopelijk over een paar dagen een dikke duidelijke positieve test :D

WardaRose vindt dit leuk.
  4. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ze zei dat ze dat op een termijn van 4 weken nog niet kan zien bbz omdat het nog niet zichtbaar is.. maar dat je hcg normaal dan ook goed stijgt .. ik vind het gewoon raar dat mn teste duidelijk positief blijven.. het was maar 23 en ik bloed al 2 dagen niet meer.. sinds gister ook pijn steken in rechter lies..
    Enfin morge weet ik meer.
    Ik wil het gewoon graag kunne afsluite en zolang mn testen zeggen zwanger kan ik dat precies niet..

Bijgevoegde bestanden:

5. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Inderdaad...courage zei ze dan als ik weggingo_O

6. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Helaas, hier ongesteld geworden deze ochtend… het streepje was ook echt niet op de foto te krijgen dus wist wel dat ik absoluut niet zwanger kon zijn. Nu weet ik iniedengeval eindelijk een keer de duur van mijn cyclus (34 dagen). Nu zou t natuurlijk kunnen dat t wat langer is door de miskraam maar als ik vaak lees 40 a 50 dagen vind ik 34 toch netjes en is mijn lijf blijkbaar niet zo van slag dus ergens wel fijn. Volg wk afspraak bij de gynaecoloog om de eisprong op te volgen dmv bloedonderzoek en echo’s. Toch besloten om die weg in te gaan (bij eerste kindje ook zo zwanger geworden) zelf aan de slag met ovulatie testen ed is helaas niets voor mij. En de onzekerheid of er wel of niet en wanneer er een eisprong is gaf me enorm veel stress. Dus ik ga door naar de volg lijst en blijf uiteraard meevolgen met jullie allemaal liefs!!!

Panda95 en Sterre83 vinden dit leuk.
  7. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    helaas ongesteld maar komt vast wel goed, ik ga geduld moeten hebben denk ik :$

8. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    nooit meer naar teruggaan dus! En goed voor jezelf zorgen nu!

9. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Ah nee toch wat jammer! Helaas... Hopelijk zo met begeleiding van de gym erbij hebben jullie snel een positieve test in handen

10. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

34 dagen is zeker netjes. Goed dat je bij je gevoel blijft! Alleen maar handig als ze je kunnen helpen! Veel succes x

11. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    Dames ik twijfel nu toch,
    Dus vanmorgen dacht ik dat ik dus ongesteld was geworden of toch snel ging worden want na de grote boodschap (sorry:roflmao:) veegde ik van voor roze af en in de wc lag een klodder roze/bruinige afscheiding. Ben gaan douchen en maandverband ingedaan maar sindsdien is er niets in mn maandverband gekomen, net bij ‘t plassen wel weer hele lichtroze afscheiding bij afvegen maar niets in de wc en nog steeds niets in mn maandverband.
    Deze nacht vlak voor ik naar bed ging kreeg ik wel een enorme felle steek aan 1 kant, duurde ongeveer een minuut. Verder geen menstruatie gevoel of krampen. Tja ik wacht t af maar normaal is t bij mij meteen dezelfde dag echt rood en veel. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

12. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Dat klinkt of dat er toch een innesteling aan de gang is, of dat je lichaam je leuk om de tuin aan het leiden is... Het is echt een soort cliffhanger bij jou :eek:

Peeaa vindt dit leuk.
  13. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw

Het zou natuurlijk ook onwijs geweldig zijn als dit een innestelingsbloeding is.. het wel helaas zo zijn dat je menstruatie na de mk (hormonen, stress etc) anders verloopt maar hoop dat natuurlijk niet voor je!

14. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Hier avondje spoedgevallen gehad. Wat een pijn had ik!
    Ze heeft alles goed bekeken. Geen buitenbaarmoederlijke maar gewoon een miskraam.
    Hcg was gedaal naar 19 dus ze verwacht dat het uit mn lijf is tegen donderdag.
    En lekker straffe medicatie gekregen.

15. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ja erg he, ik word er zo moe van! Nu zit ik weer te gissen en te denken pfff volgens mij houd mn lijf me idd goed voor de gek :confused:

16. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    ja t zou een leuke plot twist zijn maar meestal heb ik nooit zoveel geluk :roflmao:

17. WardaRose

WardaRose Bekend lid

14 jan 2024
    634
    469
    63
    Vrouw
    gelukkig maar dat t geen buitenbaarmoederlijke is! Hopelijk ben je snel van de pijn af. Sterkte!

18. Peeaa

Peeaa Bekend lid

17 mrt 2024
    570
    485
    63
    Vrouw
    Wat naar voor je! De miskraam is al erg genoeg naar deze nasleep maakt het nog ellendiger. Heel veel sterkte.

19. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.002
    113
    Vrouw
    Ach jeetje het zit je niet mee zeg!
    Fijn dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is uitgesloten. Met een hcg van 19 is het ook niet gek dat je nog licht positief test, hopelijk is het gauw uit je systeem zodat je weer door kan♡
    Nogmaals sterkte!

20. Melaelisa

Melaelisa Actief lid

27 jan 2024
    222
    219
    43
    Vrouw
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina