NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Livia18, 23 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    haha ik ook! Heb wel weer wat veegjes lichtbruin verloren door de dag heen en barstende hoofdpijn. Heel irritant dit, zou t liefst nu testen maar ja dat is niet slim:p
     
  2. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    414
    572
    93
    Vrouw
    Het is echt verdrietig :( Wat een rollercoaster is het voor jou de afgelopen dagen geweest en ook voor @Hope2022 gok ik. Tussen hoop en vrees heen en weer geknald worden.

    Hoe voel je je er nu onder?[/QUOTE]
    Ja ik ben blij dat er eindelijk duidelijkheid is.. als ze donderdag prikke en hcg is 0 zal ik het eindelijk kunnen afsluiten.. ik heb het ook wel even gehad denk dat ik deze maand effe op zen beloop laat
     
  3. Peeaa

    Peeaa Actief lid

    17 mrt 2024
    453
    376
    63
    Vrouw
  4. Peeaa

    Peeaa Actief lid

    17 mrt 2024
    453
    376
    63
    Vrouw
    Ja ik ben blij dat er eindelijk duidelijkheid is.. als ze donderdag prikke en hcg is 0 zal ik het eindelijk kunnen afsluiten.. ik heb het ook wel even gehad denk dat ik deze maand effe op zen beloop laat[/QUOTE]

    Het is niet zomaar iets.. hoe vroeg ook je verwachting van als je zwanger bent is dat je 9 maanden later een kleintje in je armen hebt. Dit is echt zwaar pech hebben en ik hoop dat je snel afsluiting hebt en dit verlies kan verwerken. Nogmaals sterkte!
     
    Hope2022 vindt dit leuk.
  5. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    @WardaRose ben benieuwd hoe het vandaag is , en of je nog getest hebt?


    @Peeaa hoe is het met jou? En hoe gaat het met de testen? Lopen ze mooi op?

    @Hope2022 hoe is het met jou? Hoop zo dat het toch nog goed zit bij jullie. Want je had verder geen krampen en stolsels hè?
    Er is trouwens ook een lijst voor zwangeren aangemaakt voor eind november en begin december. In de eind nov zitten er meer in spanning over het bloeden en of het (nog) goed gaat. Mocht je het willen delen….

    voor de gene die door moeten/ gaan. Heel veel succes ik hoop echt dat het jullie snel gegund. Sommige van jullie zijn al zo lang bezig…
     
    Nola26, Hope2022, Skymar en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Peeaa

    Peeaa Actief lid

    17 mrt 2024
    453
    376
    63
    Vrouw
    @Vederlicht hier gaat alles goed! De kermis zonder alcohol overwonnen haha. Dat was een uitdaging maar meer dan waard :) ik ga morgen ochtend weer testen en als hij dan goed duidelijk is kom ik je in de andere groep vergezellen!
     
    Bluetique, Skymar, Faleide en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    Ik stond vanochtend op en liep naar de wc met de instelling ik ga testen maar eenmaal op de wc was t heel veel en felrood dus ben toch wel ongesteld, t duurde gewoon ff wat langer blijkbaar om op gang te komen. Op de een of andere manier moet ik ook even nadenken of ik dit nog wel wil… dus ik ga er even heel goed over nadenken de komende dagen.
     
  8. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    Jeetje snap je echt hoor. Het is zo n strijd in je hoofd. En nu met een onduidelijke cyclus … het is zo onrustig en onzeker makend. Om gek van te worden hè? Je zei laatst dat je het anders via een traject weer wilde proberen? Kan mij voorstellen dan dit wel meer duidelijkheid geeft… maar dan nog. Succes met de overdenkingen en hoop toch dat het jullie snel gegund is
     
  9. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    heb inderdaad een afspraak staan met de gynaecoloog volgende week om via bloedonderzoek en echo de eisprong op te volgen. Man wil zo graag en de kinderen weten van niks maar vragen ook erg vaak mama wanneer krijgen wij een baby broer of zusje en moet elke keer moeite doen om niet te huilen omdat ik natuurlijk zwanger was maar t misliep en zij weten dat niet en op de een of andere manier wil ik deze druk niet voelen en niemand teleurstellen, mss is t ook mijn menstruatie die spreekt nu hoor, ik ken mezelf… maar heel erg lang wil ik hier niet mee doorgaan, het is enorm zwaar vind ik. Ik denk ook door de leeftijd… je weet dat je niet meer heel veel tijd hebt en er zit dus wel een soort van tikkende klok in mn hoofd en dat was niet zo toen ik 25 was.
     
  10. Peeaa

    Peeaa Actief lid

    17 mrt 2024
    453
    376
    63
    Vrouw
    Ach lieverd.. wat een druk op je schouders! Probeer vooral ook aan jezelf te denken en wat jij wilt. Uiteindelijk is het jou lijf. Maar nu eerst die vervelende emotionele menstruatie door en dan hopelijk hierna weer rust in je hoofd ❤️
     
    WardaRose vindt dit leuk.
  11. Hope2022

    Hope2022 Actief lid

    18 okt 2021
    404
    496
    63
    Vrouw
    Toevallig vandaag een testje gedaan, ik had gisteren geen kruidvat in huis en leek me het beste om te vergelijken. Maar weer helemaal spierwit...
     
  12. Hope2022

    Hope2022 Actief lid

    18 okt 2021
    404
    496
    63
    Vrouw

    Bedankt! Ik heb vandaag nog een testje gedaan en toch weer spierwit.. ondanks dat ik geen kramp heb gehad...

    Heb wel dat ik het nu heel erg wil controleren, normaal hadden we het gewoon gezellig maar heb gelijk alles besteld, van 70 ovulatietesten tot Bluetooth thermometer. Oepsie :$

    Verder heb ik momenten, over het algemeen ben ik er vrij rustig onder en hou ik mezelf maar voor dat als de innesteling niet goed gaat, dat niet voor niks zal zijn maar ook momenten dat ik echt baal, het gevoel heb dat ik en m'n lichaam falen en mezelf de schuld goed door redenen te bedenken wat ik anders had kunnen doen
     
    Vederlicht en Skymar vinden dit leuk.
  13. Skymar

    Skymar Actief lid

    10 feb 2024
    187
    235
    43
    Vrouw
    Oh ik kan me dit zo goed voorstellen! Dat is een mix in gevoelens eh, van links naar rechts, continu. Dat mag er ook zijn. MAAAR: ik wil heel graag benadrukken dat hier géén schuldvraag ligt! Je hebt niks fout gedaan. Het gebeurd, het is wat het is en zoals je zelf al zei: om een goede reden. Het innestelen en/of delen is dan wss niet goed gegaan en dat gebeurd. Lief zijn voor jezelf hoor! :oops:
     
    WardaRose, Peeaa, Vederlicht en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    414
    572
    93
    Vrouw
    Ik denk dat deze gevoelens normaal zijn.. heb ik ook.. wij hebben de avond voor ik begon te bloeden seks gehad. Heb het lang daarop gestoken. Gyne zegt onmogelijk is iets in de celdeling dat niet goed zat. Ik heb het precies een plaatsje kunne geven. Hier ook witte test vandaag.. maar ik ben ook overgaan van het hoeft niet meer naar ik ga toch weer ovulatie testen doeno_O

    Ik heb nog momenten dat ik ineens ga huilen maar ze worden minder.. vandaag een collage gemaakt om te bewaren.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Peeaa

    Peeaa Actief lid

    17 mrt 2024
    453
    376
    63
    Vrouw
    Helemaal mee eens @Hope2022. Ik snap dat dit soort dingen in je hoofd spelen en je kunt er niks aan doen maar helaas is het gewoon echt zo'n pech!
     
    Hope2022 vindt dit leuk.
  16. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    ik begrijp jullie volledig, hier ook zoveel verdriet gehad de afgelopen 3 maanden en vooral nu t dan nog niet opnieuw is gelukt, natuurlijk ook wel heel snel als t weer was gelukt maar je wilt gewoon zsm die leegte vullen met een nieuwe zwangerschap. Ik denk ook dat zolang je lichaam t verdriet nog niet verwerkt heeft er ook niet snel een nieuwe zwangerschap komt. Ik was er echt teveel mee bezig sinds de miskraam, maar ja als je iets graag wil… voor nu wil ik t even loslaten maar ook weer niet. Moeilijk he.
    Zorg nu vooral even extra goed voor jezelf en geef t tijd. Ik heb nu mijn 2de menstruatie sinds de miskraam en t voelt nog niet als vanouds dus t kost echt ff tijd.
     
    Vederlicht en Hope2022 vinden dit leuk.
  17. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    #1177 WardaRose, 3 apr 2024
    Laatst bewerkt: 3 apr 2024
    En jezelf de schuld geven heeft echt geen zin want er is echt geen schuld! Het is de natuur die voorkomt dat er een kindje met afwijkingen word geboren. En geloof me ik gaf mezelf ook de schuld,ik was op vakantie gegaan met t vliegtuig, dat gaf ik de schuld maar ook heel veel andere dingen maar echt niemand of niks is de schuld.
     
    Peeaa en Hope2022 vinden dit leuk.
  18. Hope2022

    Hope2022 Actief lid

    18 okt 2021
    404
    496
    63
    Vrouw
    Mooi!! Ik heb van de week de kruitvat testen in de prullenbak gemietert, alleen de clear blue heb ik nog
     
  19. Hope2022

    Hope2022 Actief lid

    18 okt 2021
    404
    496
    63
    Vrouw
    Ah lieverds! Ik vind het zo erg dat jullie dit allemaal door hebben moeten maken...

    Ik wil vooral checken hoe m'n cyclus gaat en duidelijk krijgen waneer m'n eisprong plaats vind.

    Ik hoop uiteraard dat we snel een positieve test mogen hebben!

    Ik had een vitamine d tekort wat leid tot ene grote kans op miskramen maarja ik weet niet of dat nogsteeds zo is...
     
  20. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    414
    572
    93
    Vrouw
    Ik had ook terkort zei het hier nog... stond maar 13.. nu neem ik ze in.. wist niet dat dat kon lijden tot..
     
    Hope2022 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina