Hier vroeger (ik ben nu 30) altijd gigantische krampen, grote stolsels en was vaak ook ziek ervan. Rond mijn 14/15e denk ik aan de pil gegaan hierom. Toen ik 24 was een spiraaltje en nu sinds juli zonder. Tijdens spiraal nooit ongesteld en nu fiets ik er ook zo doorheen. Weinig bloedverlies en ook nagenoeg geen krampen. Bijzonder dat het zo kan veranderen!
Ik twijfel maar ik denk dat ik deze maand de ovulatietesten ga laten voor wat het is.. ik ben heel regelmatig dus effe beloop laten.. als ik me kan inhouden
Avond een smiley nu! Hopen dat het morgen ook nog piek is en dan in de middag maar even gezellig maken want de vent is nu weg!
Ik heb even een vraagje, Gisteravond ovulatie test gedaan, geen smiley maar streepjes even donker. Deze ochtend niet kunnen testen vanwege hele vroege en drukke ochtend, moest al om 6 u de deur uit en op werk test ik liever niet. Vanavond weer getest en was t 2de streepje heel licht. Eerste keer ovulatie testen dus weet er nog niks van en ik weet dat je niet naar de streepjes mag spieken maar toch, heb ik nu mss mn smiley gemist? Gisteravond wel gezellig gemaakt en vanavond ook maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen?
Ik heb persoonlijk geen ervaringen met de digitale ovulatietesten. Maar ik weet wel dat sommige vrouwen een hele korte LH piek hebben. Lastig te zeggen denk ik. Je temperatuur zou moeten uitwijzen of je geovuleerd hebt, temp je?
ik gebruik de roze CB en ik heb altijd 1 dag smiley ipv 2 dus ik zou hem kunnen missen als ik over zou slaan. Na smiley springt je ei volgens hen tussen de 24-48 uur. Dus vanavond even klussen en dan moet je goed zitten als je piek vanmorgen zou zijn. Ochtendurine is overigens ook niet aan te raden maar de 2e van de dag.
NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (2) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Bloempje11 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 17 maart (1) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 40 18 maart (1) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 19 maart (2) Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) 20 maart (2) Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 21 maart (2) Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (2) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) Lilyanne-33 jaar- 3de kindje - ronde 7 27 maart (3) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 maart (0) 29 maart (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 30 maart (0) 31 maart (1) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Totaal (20) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Ik voeg hier nog even een foto in vd test. Als dit lukt (!!) bij mijn vorige post lukte het blijkbaar niet
Je bedoelt 2e urine gebruiken voor de roze cb ovulatietest? Want cb ovulatietesten horen juist met ochtendurine, daarom zijn ze zo prettig in gebruik 2e urine geldt voor zwangerschapstesten.
https://m.sensitest.nl/veelgesteldevragen.php?p=mag-je-de-ovulatietest-doen-met-ochtendurine#:~:text=Bij%20ovulatietesten%20wordt%20aangeraden%20om,hormoon%20dus%20ook%20veel%20voor.
Dan kan zeker. Ik heb ook hele korte piek. Moet ook echt twee keer op een dag testen tegen ovu aan. Maar als je gisteren en vanavond hebt gebruikt zit je wel goed hoor!
Dit is een link van sensitest dipsticks ovulatietesten met streepjes, niet van de digitale clearblue ovulatietesten, we spreken dan over twee hele verschillende testen Sensitesten en andere dipstick ovulatietesten moet je om geen piek te missen idd 2 keer per dag doen en niet met ochtendurine. Digitale clearblue testen die WardaRose dus ook gebruikt wel met ochtendurine en daar moet je niet kijken naar de streepjes, maar naar een smiley bij je piek en een leeg rondje bij geen piek.
NOD lijst 16 t/m 31 maart 2024 We gaan voor roze! 16 maart (2) Chillah - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Bloempje11 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 17 maart (1) Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 40 18 maart (1) Mimosa - 39 jaar - 5e kindje - ronde 1 19 maart (2) Sky - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 39 (ronde 3 na laparoscopie) 20 maart (2) Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 3 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 21 maart (2) Joefmom - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - TESE bij partner --> duidelijkheid over vervolgtraject 22 maart (2) Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannetijd - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 23 maart (0) 24 maart (0) 25 maart (1) Vederlicht - 41 -2de kindje - ronde 3 26 maart (2) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 38 (7 na vmk) Lilyanne-33 jaar- 3de kindje - ronde 7 27 maart (3) BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - IUI 5 WardaRose - 40 jaar - 3de kindje - ronde 2 na mk op 6 wkn Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 28 maart (0) 29 maart (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 30 maart (0) 31 maart (1) Ballon - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboren dochter Totaal (20) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Pff vreselijk irritant. Zo'n hele fijne Bluetooth thermometer aangeschaft begin van deze cyclus, en iedere ochtend perfect zelfde tijd zelfde hoeveelheid slaap opgemeten. Slaap ik precies te kort en wordt ik te vroeg wakker de twee dagen na mijn vermoedelijke ovulatie... Kon ik nog niet mijn ovulatie bevestigen echt. Apps raakten er zelfs van slag van. Van één dag heb ik maar met zo'n website de temperatuur wat aangepast, weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is. Vannacht dan eindelijk een goede nacht slaap en juiste tijd wakker en een hele mooie temperatuur, dus denk dat ik er nu zeker van kan zijn dat ik geovuleerd heb De ene app ziet de 17e als mijn NOD datum en de ander de 22ste, maar laat hem toch maar staan op de 22ste en dan zie ik het wel
Nog steeds geen eisprong gespot, testen lopen op en dan weer af Temp is nu 2 dagen 36.6, ik weet het gewoon niet