Helaas, vanavond ongesteld geworden. Op naar ronde 3. Hoop op nog veel roze in deze lijst en weinig mensen terug te zien in het volgende nod-topic! Succes meiden!
@babynr4 Balen! @Linds87 Gefeliciteerd! Mooie testen! Ik was best hoopvol voor deze ronde, maar ik merk dat daar niet veel meer van over is.
Helaas test negatief. Had klein beetje gehoopt omdat ik toch al wat symptomen leek te hebben, maar toch niet!
@Abeliv @Modellicious @roos888 @Siementje @Lintje @Olivia88 @Lieke30 Jullie NOD dag al verstreken, al iets bekend qua testen? duimduim
Helaas negatief getest met 12 dpo ik baal... Volgende ronde starten met ovitrelle, hopelijk gaat dat zn werk doen.
Afgelopen zaterdag witte test.. ik denk dat mijn cyclus 30 dagen is ipv 28... en nu wacht ik tot het doorbreekt, ellendige hoofdpijn en wat krampjes dus het zal VANDAAG doorbreken. <- dat eis ik gewoon van mijn lichaam op dit moment: VANDAAG! NU NU NU!
Pff het voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar dan heftigeer. 8 DPO dus geen idee wat ik hiervan moet denken. Aan de ene kant voelt alles anders, aan de andere kant het idee dat ik gewoon hartstikke ongesteld ga worden. De onzekerheid bluuuuhh
Hier ook al dat zware gevoel in mijn buik wat ik altijd ervaar paar dagen voor ongesteldheid en ook pas 8 DPO.. zie het voor mezelf somber in. Morgen word ik 30, hoopte op het mooiste cadeau wat ik nu maar kan wensen dat deze ronde raak is. Helaas wat ik nu voel is altijd een slecht teken.
Ugh 5DPO en voor m’n gevoel heb ik al bijna 3 dagen een soort menstruatiekramp. Het trekt me nog steeds de liezen in en een groot deel van de steken lijkt nog steeds achter het schaambot te zitten. Na 14 ronden is er geen enkel symptoom meer dat me het vermoeden geeft dat het misschien zo zou kunnen zijn. Ik heb de zwangerschap al afgeschoten voordat ik überhaupt ovuleer.. dames met een positieve test. Hebben jullie toevallig iets van een DPO lijstje bijgehouden? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! liefs