Dat is stom zeg! Hopelijk loopt de ovutest gauw op! En gewoon maar nu vast gezellig maken, wie weet! Succes!
Ja, we doen gewoon ons best Hopelijk piekt hij één dezer dagen. En anders hebben we in ieder geval een gezellige week gehad, haha.
Ik mag morgen, precies volgens schema op de wachtbank. Ovulatie test was gister knalpositief, vandaag al wat minder. Blij dat m'n cyclus echt voor de 3e keer weer regelmatig is nu na de MA (de eerste maanden waren heel rommelig). Fingers crossed!
Ik kan dit echt copy-pasten haha, ik heb echt precies hetzelfde momenteel! Wachten tot die ovulatietest eindelijk knalt duurt echt zo lang, echt frustrerend haha. Hopelijk gaan ze ze bij ons snel knallen!
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (3) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Milja - 36 jaar - 2e kindje- ronde 6 18 mei (3) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (1) Missmoobs - 36 jaar - 3e kindje ronde 4 na mk 22 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 mei (3) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (2) Basisuil - 30 - 3e kindje Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 28 mei (3) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (1) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 5 na MA 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 Mar01 - 30 - 2e kindje - ronde 1 na vroege miskraam ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Echt hè. Test jij ook één keer per dag? Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om vaker te testen, maar weet niet of het genoeg is om de piek op te sporen..
Hi meiden, Ik zou hier ook graag willen meeschrijven! Na 2 vmk(1 in oktober, ongeplande zwangerschap) en 1 in januari zijn we sinds vorige maand weer flink aan het oefenen Ben best een beetje onzeker na de 2vmk maar we hebben besloten er nog een keertje voor te gaan zonder onderzoeken ed.. Deze ronde voor het eerst gebruik gemaakt van ovulatietesten. En nu lijkt de piek er volgens mij aan te komen, maar het gaat me eigenlijk te langzaam haha. Heb mn laatse test van vanmiddag (met hele lichte urine) bijgevoegd. Ga er vanavond nog eentje doen denk ik Mijn vermoedelijke NOD is 23 mei (m'n laatste 3 cyclussen na de laatste miskraam waren allemaal 29 dagen), maar als dat ei nog op zich laat wachten zou dit ook een paar dagen later kunnen zijn. Ik ga mezelf nog even toevoegen aan het lijstje!
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (3) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Milja - 36 jaar - 2e kindje- ronde 6 18 mei (3) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (1) Missmoobs - 36 jaar - 3e kindje ronde 4 na mk 22 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 mei (3) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 Dalia123 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 2 na laatste VMK) 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (2) Basisuil - 30 - 3e kindje Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 28 mei (3) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (1) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 5 na MA 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 Mar01 - 30 - 2e kindje - ronde 1 na vroege miskraam ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik test sinds cyclusdag 12 nu 2x per dag, een keer in de ochtend met mijn 2e urine (rond 10:00) en dan nog een keer rond 18:00. Vind het vooral een gedoe dat ik minstens 3 uren van tevoren niks kan drinken (en zelfs dan is mijn plasje soms nog te waterig om 18:00), en de test in de ochtend moet ik op het werk doen.. ook niet handig, maar dat kan niet echt anders want ze raden t altijd af om het in de ochtend meteen met de eerste urine te doen.. Een behoorlijk gedoe! Vandaag inmiddels al op dag 14 en nog steeds geen schot in de roos, hopelijk morgen of overmorgen eindelijk, want anders gaat mijn NOD alweer dusdanig opschuiven dat ik van deze lijst af ga vallen vrees ik
Welkom! Wat jammer van je 2 miskramen zeg. Zeker voor een test met hele lichte urine vind ik hem al aardig donker, het zou dus heel goed kunnen dat je piek eraan zit te komen! Zelf gebruik ik deze easy@home testen ook en die upload ik altijd in de app 'premom' dan kun je ze heel goed vergelijken met elkaar van dat ze nog niet opgedroogd zijn en de app herkent dan ook welke test je piek is . Vind ik altijd heel handig!
Jaa dat heb ik inderdaad ook gedaan, zie de foto! Thanks voor de tip dus er is inderdaad een oploop, maar nog geen echte knaller helaas!
Ik probeer ook niet voor 10dpo te testen, dus ik hoop dat ik kan wachten tot zondag. Vandaag 4dpo. Wat kan de tijd toch traag gaan
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar test liever pas op NOD of misschien zelfs nog een dag later, zodat je test tenminste duidelijk is. Vind die tuurtesten zo irritant Snap de testdrang wel hoor, maar bij de 2e had ik een positieve test buiten afleestijd (binnen afleestijd was hij negatief) en was toch echt zwanger. Dus wil nu gewoon echt wachten ipv onduidelijk gedoe