Ja dat kan ik me voorstellen, jullie zijn al even bezig zie ik.. Helemaal oke dat je weinig meeschrijft hoor! Zelf schrijf ik ook in vlagen. Hopelijk is dit jullie maand!!
Nee helaas, man laat thuis en ik kom terug van sporten. En kan dan geen stap meer verzetten We gaan voor morgenavond
Pffftt, ik kan bijna echt wel janken van frustratie. Vanochtend leek de ovulatietest eeeinndelijk iets op te lopen, net weer getest... weer mega licht. Kommop ei, je mag nu echt wel eens komen! Nog wel echt veel vruchtbaar/rekbaar slijm (al veel dagen ook al).. je zou dus toch wel denken dat het nog zou moeten gaan komen, maar wat duurt dit wachten frustrerend lang zeg.
Heb, je, veel, gedronken? Of tussendoor wc plassen? Voor de test ff 2 uur volhouden met drinken en, plassen
Nee ik hou daar echt mega rekening mee, drink echt strikt 2-3 uren niks en check ook altijd de kleur van het plasje dat die echt niet te waterig is, daar kan het dus echt niet aan liggen helaas . Temperatuur is ook nogsteeds laag dus daarmee kan ik wel checken dat mijn ei zeker weten niet toch is geweest en ik de piek gewoon gemist heb met de testen
Van de 7 rondes is dit de vierde keer dat ik testen gebruik, de aller eerste keer met action testen kon ik de piek niet vinden maar toen ben ik achteraf te vroeg gestopt met testen waarschijnlijk. Sindsdien gebruik ik easy@home en daarop 2x een duidelijke piek gevonden, een keer op dag 12/13 en een keer op dag 16, en 1x dat ze wel opliepen maar dat de 'piek' nog wel net iets lichter was dan de controlelijn. Inmiddels op dag 17 aanbeland en nog steeds niks. Misschien dat mijn cyclus deze ronde gewoon langer is of nog steeds wat in de war is na mijn miskraam in maart, ik weet t niet
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (3) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Milja - 36 jaar - 2e kindje- ronde 6 18 mei (3) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 19 mei (0) 20 mei (0) 21 mei (1) Missmoobs - 36 jaar - 3e kindje ronde 4 na mk 22 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 mei (3) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 Dalia123 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 2 na laatste VMK) MissLoena - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 (IUI) 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 mei (2) Basisuil - 30 - 3e kindje Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 28 mei (2) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (1) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 5 na MA 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 Mar01 - 30 - 2e kindje - ronde 1 na vroege miskraam ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik was een beetje afwezig door allerlei (leuke) drukte, maar zal ook even weer wat van mezelf laten horen nu haha. Had maandag een positieve ovulatietest (cd16), ik reken nu 2 door omdat FF dat zegt eigenlijk 1 dpo toch nu?
Als je maandag je piek had, heb je heel waarschijnlijk dinsdag of woensdag je eisprong gehad, 2dpo zou dus wel kunnen kloppen
Wat frustrerend! Toch lijkt op CD15 ook wel dat je test 's middags iets lichter was dan 's avonds.Ik weet niet of je ochtend met middag kunt vergelijken? Als je die van CD15 en CD16 in de ochtenden naast elkaar legt, dan zou je toch denken dat je in de stijgende lijn zit. Ik duim voor je dat je je piek snel gaat vinden!
Ohhh wat balen meis Ik, hoop dat je ook voor de positieve test sex gehad heb met je man dan ben je wel optijd toch?
Ze zeggen na positief test (ovulatie) komt je ei binnen 24/48 uur.. Ik, tel, na 2 dagen pos test 1 DPO.. Beter laat dan vroeg tellen Mijn app zegt ook vandaag 7 DPO
Jahoor, wij zijn het al braaf om de dag gezellig aan het maken sinds cyclusdag 10 zodat het altijd raak zou moeten zijn mocht ik toch een eisorong hebben! Maar het maakt me wel gewoon onrustig dat het schijnbaar maar niet komt. Zonder eisprong maak je nou eenmaal geen enkele kans op een zwangerschap en die wens is gewoon zo enorm groot!
Mijn ei loopt heeeeeeeel traag op. Nog steeds maar 0,31 volgens de premom-app en dat zou 1 moeten worden. Zeer irritant. Duurt lang