Ja erg is dat hé! Ik denk niet dat het mij gaat lukken om tot zaterdag te wachten (stukje zelfkennis ). Net nog een sensitest gedaan en lijk heel vaag iets te zien maar denk dat dat gewoon een indroogstreepje oid is.
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (3) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Milja - 36 jaar - 2e kindje- ronde 6 18 mei (3) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 19 mei (0) SM1987- 35 jaar - 1e kindje ronde 9 met IUI in eigen cyclus 20 mei (0) 21 mei (2) Missmoobs - 36 jaar - 3e kindje ronde 4 na mk Puttertje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 mei (5) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 Dalia123 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 2 na laatste VMK) MissLoena - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 (IUI) 24 mei (0) 25 mei (0) 26 mei (2) SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Penniej - Ronde 3 na ma, ronde 12 in totaal 27 mei (5) Basisuil - 30 - 3e kindje Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 4 Eliss92- 29 jaar - 4e kindje(1sterrekindje)- ronde 1 Padmee - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MTX (ZOL) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 28 mei (2) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 5 29 mei (0) 30 mei (2) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 5 na MA Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 Mar01 - 30 - 2e kindje - ronde 1 na vroege miskraam ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (28) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (16) Zwanger (1) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Na vanmorgen ben ik ook ineens op alles aan het letten, zo irritant! Een van onze katten heeft nog wel eens de neiging om te sproeien in de wasbak of bij het raam (zo smerig) en dat maken wij altijd gelijk goed schoon. Maar tijdens het koken leek ik het op beide plekken gewoon te ruiken En onze zoon krijgt nog borstvoeding, maar mijn borsten lijken veel zwaarder te voelen. Waarschijnlijk beeld ik mezelf dit allemaal gewoon in Van mezelf mag ik niet eerder testen dan vrijdag, aangezien ik mijn NOD niet weet en wij vrijdag een bruiloft hebben.
Eindelijk op het wachtbankje! Gister en eergisteren positieve ovulatietesten gehad en gister ook behoorlijk wat steken gehad, zeker in de avond rommelde het behoorlijk. Vanochtend nog niet echt een duidelijk hogere temp (0.10 hoger dan de afgelopen dagen). Ga dus uit van vandaag eisprong, mijn lf wil wel eens wisselen dus heb mijn nod maar 14 dagen vooruit gezet op 30 mei. Toch nog nét op deze lijst . Spannend weer deze wachteken tot NOD, mijn doel is om minimaal tot 10 dpo te wachten met testen.. we gaan afwachten of me dat dit keer voor het eerst lukt haha
Ik weet nog steeds niet of ik m'n ei heb gehad. Ik gok maar dat het dit weekend was. Maar de tests doen niet heel veel. Temp ook nog niet echt duidelijk. Ik zal het de komende dagen wel zien. Geduld enzo. Grmbl.
Als die 0.43 hem was, was het niet echt een stevige piek. Zou dat betekenen dat ik minder vruchtbaar ben?
@JEKplus1 Gefeliciteerd! Wat ontzettend spannend zeg! Ik vandaag 8/9 dpo en vanmorgen spierwitte test. Voel me de afgelopen dagen wel echt raar. Ik slaap slecht, mijn borsten doen zeer en mijn buik voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is echt nog wel aan de vroege kant. Ook ben ik onwijs labiel. Het is denk ik ook niet dat ik heel teleurgesteld zou zijn als ik deze ronde niet zwanger ben, want het is de allereerste ronde ooit, maar dat ‘niet weten’ vind ik knap lastig zeg. Ben van mezelf al niet zo goed in geduldig zijn. Wat een drama! Ik heb zondag mijn NOD, denk dat ik dan pas weer wil testen. Wil er ook niet zo’n druk op leggen voor mezelf, want we staan pas aan het begin.
Herken wat je zegt van de eerste. Denk dat doordat je er mee bezig bent, je vanaf t moment dat t zou kunnen toch meer gefocust bent en het je dus ook meer geduld kost. 8/9 DPO is nog vroeg, dus wie weet. Succes met volhouden tot zondag!
Ja! Precies dat denk ik ook. Zoveel focus op iets en het is allemaal spannend en groots, ook omdat we het via zelfinseminatie doen, dus het niet gaat om zoveel mogelijk seksen in de vruchtbare week. Wij hebben 1 of 2 kansen per maand en dat voelt dan alsof we al 1-0 achterstaan, terwijl ik heel goed weet dat dat niet zo is hoor. Maar die focus maakt ook dat ik denk van alles te voelen en overal op let. Om gek van te worden! Geduld is een schone zaak…en ik ga mijn best doen te wachten tot zondag
Geduld hebben en vrouwen die hun NOD moeten halen, gaat niet samen haha. Ik heb geen testen meer gedaan tot zover, want het lukte me vandaag niet ook ivm sporten om 3 uur niets te drinken. Oploop ziet er nu zo uit, ben benieuwd naar deze ronde. Mijn cyclus voelt wat anders dan andere keren, ik denk dat ik 27 mei mijn nod hebt
Hihi, geduld en NOD gaan denk ik niet hand in hand nee…. Ook voor jou heel veel succes op het wachtbankje!!
Dat denk ik niet hoor! Moed niet laten zakken! Ik heb de ene maand knaltesten, de andere maand zijn ze ook minder aan het knallen dat ik ook twijfel. In februari had ik een piek van een paar uurtjes en toen waren de testen erg snel negatief. Afgelopen 2 maanden heb ik 2 dagen lang vette strepen. Ik snap goed dat dit je onzeker maakt. Ik test nu op de dagen en de 2 dagen ervoor dat ik mijn piek verwacht wel 3 keer! Gelukkig zijn die van sensitest en action niet duur. Maar het kan heel goed dat je een hele korte piek hebt en hem gemist heb. Daarnaast kan je wel dikke vette ovu testen hebben maar toch geen eisprong krijgen. Dus een ovu test zegt ook niet altijd alles.
@Imyselfandi succes op het wachtbankje, hopelijk snel roze @Shawney net als dat je niet mag denken aan een roze olifant, dan ga je dat ook doen Zo voelt t iig vanaf de eisprong tot aan de NOD vaak een beetje (voor mij dan).
Dankjewel! Nou dan gok ik dat ik hem zaterdag had, pijn in onderbuik en vruchtbaar slijm. Ff zal dan misschien over paar dagen wel een kruis gaan zetten hoop ik.
Woehoe, vanochtend ook tempstijging, dus nu weet ik echt helemaal zeker dat mijn ei is geweest. 1dpo and counting, haha!
Neejoh, dat heeft er niks mee te maken. Ik denk eerder dat je m of net gemist hebt, of misschien je urine wat minder geconcentreerd was misschien? Geen zorgen over maken hoor!