Lieve dames, haha wij zijn allemaal volgens mij wel fanatiek testers. Wij hadden deze maand rust maand door vakanties en leuke dingen (dinsdag startten wij in traject) maar toch getest ik weet niet wanneer mij eisprong was meestal op dag 14-15 en ben 3 weken en 2 dagen geleden voor laatst ongesteld geweest. Heb vanmorgen een Etos early gedaan. Kreeg een heel licht streepje. Een foto na test. Had ze meegenomen na werk en net even uit elkaar gehaald beide met andere urine. Maar dit zijn denk ik geen roze streepjes? De Kruidvat 2 voor 5 gedaan Omo wit. dus dames denk dat de Etos early test ook niet echt betrouwbaar is wellicht een tip voor dames die nog gaan testen Ps: in de foto staan twee testen was aan het eten in de auto dus eentje beetje vies na openmaken. En de opengemaakte zijn opgedroogd heb ze vanmorgen gedaan. De dichte is direct na de test
Ach wat rot... logisch dat je hier even je hart over wilt luchten, daar zijn we hier ook voor he Sterkte vandaag, en fijn dat jullie deze kans goed hebben kunnen benutten! Nu afwachten en vertrouwen (proberen) te hebben in je lijf. Maar snap dat dat soms lastig is hoor, en dat is oke.
De streepjes zien er op mijn telefoon niet roze uit, ik zou dit niet als positief beschouwen... Heb je de foto gemaakt binnen afleestijd of zijn de testen opgedroogt? Wel maf dat je meerdere testen streepjes krijgt met verschillende urine. Ga je morgen weer testen? Zou wel heel gaaf zijn als je net zwanger blijk vóór je het traject in gaan, ik duim!!
Nee zijn ook niet echt roze roze. De dichte foto was direct na de test andere idd niet. ja dat zou wat zijn moet de gynacoloog bellen als ik ongesteld geworden ben maar dat word ik ook wel gewoon. als ik zwanger ben voel ik dat meestal al wel aan mijn boobies
Nou meiden ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden 1 van deze dagen hoor, hoe het in mijn buik voelt zo voelt het ook als ik ongesteld ga worden, het enige wat ik niet begrijp is waarom ik dan zo misselijk ben steeds en gevoelige boobies, dat heb ik normaal niet…
Poeh wat heftig... mijn zus is ook haar kindje verloren rond dezelfde termijn. Wat een intens verdriet was dat. Ik werd tante voor het eerst. Ik zal hem nooit vergeten. En de pijn die ikzag. Knuffel voor jou. Ik hoop dat het gauw raak mag zijn!!
The cramps are on their way….kom maar door hoor. Wel echt met alles 3 dagen vroeger deze maand. Super shit dit.
Bleuuuuughhhh Maar 3 dagen eerder is weer 3 dagen sneller de volgende ronde in!! Maar toch. Bleeeugghhh. Kut. Liefs!
Oké, ik kon het dan toch weer niet laten. En waarschijnlijk zie ik gewoon overal streepjes op dit moment maar ben ik gewoon gek, is dit een indroogstreep of…is er toch wat te zien? Is binnen 3 minuten afleestijd en niet echt geconcentreerde urine.
Ja kan zeker! Inmiddels wel geleerd dat al die dingen voor nod zo weinig zeggen Je kan de ene keer van alles en nog wat voelen en dan niet zwanger zijn en de volgende keer helemaal niks, niet zwanger. En andersom. Gek lijf...
Dan word ik vast gek haha. Ik twijfel. Er staat nu wel een streep die duidelijker is maar is nu al ver buiten afleestijd. Echter is mijn ervaring wel dat die van de action bij mij altijd witter dan wit zijn als er ook echt niets is. Hooooooow pure wanhoop dit. Ik ga morgen een predictor halen.
Benieuwd naar je test van morgen! Nu is het uploaden naar dit forum ook wel ruk. Kwaliteit gaat zo ontzettend achteruit. Ik zit in mn hoofd ook een beetje wanneer zou ik kunnen testen. En dan zie ik al die vage testjes en dan denk ik, nee ik wacht gewoon tot volgende week zondag ik wil duidelijkheid Geen verwijt naar jullie overigens
Ik zit nog niet eens op m'n 1 dpo pfff irritant om de laatste op de lijst te zijn hahaha ik wil ook testen. En cyclus lijkt richting de 40 te gaan..grrr zoveel geduld kan ik toch niet opbrengen iedere maand
Stom is dat he, een lange cyclus hebben! Voordat we een kindje wouden was ik altijd blij met een langere cyclus: lekker minder vaak ongesteld! Maar nu is het 't meest frustrerende ooit: Eerst eeuwen wachten op je ei tot je er al helemaal klaar mee bent, en dan is het eindelijk zover en dan mag je meteen weer die stomme 2 weken wachten haha!