♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 17 mei (1) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 18 mei (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 19 mei (1) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 20 mei (0) 21 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 mei (0) 23 mei (0) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (0) Basisuil - 30 - 3e kindje 28 mei (1) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi allemaal! Na in mijn 5e ronde voor ons eerste kindje zwanger te zijn geraakt in februari, heb ik helaas een gemiste miskraam gehad, welke ik op 22 maart heb moeten opwekken met medicatie. De afgelopen maand zijn we gewoon meteen weer gaan proberen, maar helaas gister toch weer ongesteld geworden (en pfft, die is dit keer goed pijnlijk). Nu gaan we dus deze nieuwe ronde weer in en hopelijk straks met een mooie uitkomst. @Happymom5 volgensmij zaten wij samen in de NOD lijst in februari toen wij beide op roze mochten, en nu ook beide een miskraam gehad lees ik. Wat naar dat het bij jou ook mis is gegaan. Wat hoop ik voor jou dat er nu direct weer sprake is van een nieuwe zwangerschap, dat je testen oplopen deze week en dat je dit keer wel een gezond kindje mag krijgen ❤️
Welkom, wat heftig zeg! Ik hoop dat je heel gauw weer op roze mag en dat dit lieve kindje lekker bij jullie blijft ♡
Hey, dames.. Ik zit nu op CD 8.. Vandaag dus net bij wc bezoekje zag ik op 't wc papier doorzichtige slijm??!!! heb wel af en toe onder buikpijn bij m'n eierstokken.. We hebbe nog niet geknuffeld sinds ik klaar ben, met ongesteldheid. Ik hoop niet dat wij telaat zijn.. vrijdag komen mijn ovulatie testen.. Ben benieuwd Maar kan, dat wel zo, snel na ongesteld gelijk een, eisprong hebben? Ben eigelijk droog na ongesteld. Pas vanaf CD 14 of 18 heb ik, dan slijm..
wat heftig! Hopelijk mag het weer snel raak zijn voor jullie! Ik snap dat je dan nog extra kan balen als het niet lukt.
Bij mij is het vaak zo dat ik eerst een aantal dagen vruchtbaar slijm heb, en daarna pas mijn eisprong. Het wil ook wel eens wat wisselend zijn bij mij, bijv. Dat ik een dag vruchtbaar slijm denk te hebben, dan toch weer 1 of een paar dagen niet en daarna ineens weer wel. Het hebben van vruchtbaar slijm is in ieder geval niet altijd alles bepalend in wanneer je eisprong precies is, maar het kan je helpen bepalen waar je cyclus ongeveer staat. Gebruik je ook andere methoden om je cyclus te tracken zoals bijvoorbeeld temperaturen en ovulatietesten?
Pff sorry ik zie nu dat je aangeeft ovulatietesten te hebben besteld, het is nog vroeg en ik ben duidelijk geen ochtendmens
hoelang duren je cyclussen normaal? En wanneer ei ? Hier heb ik een redelijk vroege eisprong , dag 12. Maar het wisselt wel per cyclus wanneer ik vruchtbaar slijm heb. Kan daar niet altijd een pijl op trekken.
Hangt inderdaad ook beetje af van je cyclus. Mijn ei lijkt op dag 19/20 te zijn geweest. Maar mijn cyclus is lang. Dus dan toch zo 14 dagen lf.
Hier ook, heb, onregelmatige cyclus, dus geen idee wanneer mijn cyclus zijn elke maand. Vandaag komt ovulationstesten dan ga ik eens testen.
Mijn Cyclus gaat tot 35 dagen.. Soms korter soms, langer. Heb vandaag ovulatie test gedaan Morgen weer middag dus elke dag ga ik 1 keer testen, als ze wat donkerder worden dan 2 x per dag
Vandaag echo gehad op dag 10. Er was nog niets aan t groeien vorige keer had ik op dag 10 al een follikel van 13mm. Wel fijn want we gaan een weekend weg. Ze wilden eigenlijk maandag weer een afspraak. Maar dan komen we pas eind vd dag terug dus nu moet ik maandag voor de zekerheid een ovulatietest doen, dan dinsdag weer een echo om te kijken hoe het ervoor staat. Op naar ronde 2..!