Ietsje bewerkt zodat het ook hier hopelijk zichtbaar is, maar aaaah 10dpo en ik zie in het echt een roze streepje! Edit: Oke dat streepje wordt wel gek blurry op het forum nou ja.
@maansneeuw ik zie het ook Een hele voorzichtige proficiat!! Wat een mooi begin van de dag en het weekend!
ja klopt op beide beetje maar denk dat ik morgen ongesteld word want wij zijn deze ronde niet actief bezig geweest. vandaag man sperma laten testen ben benieuwd
Ik zie hem gefeliciteerd!!!! Is dit de Etos early? Ja die hebben zo een lastig venstertje voor een foto
Ik heb vanochtend weer een testje gedaan en daar staat volgens mij een heeeeeel licht streepje op Maar hij is zo licht dat ik hem het volgende moment kwijt ben en even denk dat ik het me verbeeld heb, en dan ineens zie ik m weer. Vandaag 8 dpo, dus ook nog heel vroeg.
Nou vanmorgen dus maar een test gedaan en met het oplopen begon het teststreepje gelijk te kleuren, maar daarna verdween deze ook weer bijna helemaal op een ver weg tuurstreepje na (die onmogelijk op de foto te krijgen is) Dus nu of in t weekend ongesteld worden of maandag weer testen en dan kijken of t duidelijker is of niet.
Ik ben trouwens ook al 2 dagen met vlagen misselijk, maar daar hechte ik niet zoveel waarde aan omdat ik daar bij de eerste ook geen last van had. Zou het dan toch....? Nouja, we wachten wel weer af Ik heb trouwens geen foto van de test geplaatst omdat je het streepje toch niet zou zien. Nog meer testers vandaag?
Ik vandaag 7 dpo en nul nada noppes symptomen. Ik geloof er niet meer in deze ronde. Iedereen die dat hier zou zeggen zou ik reageren met ‘het is nog zo vroeg, geef te hoop niet op’. Maar bij jezelf ervaar je dat toch anders
Ik twijfel een beetje hoeveel dpo ik zou zijn. Had begin vorige week vruchtbaar slijm, tot donderdag ofzo. Die avond liep er na een gezellige avond ook vrijwel niks uit, dus verwacht dat vrijdag dan mn ei gesprongen is? Met mijn cycluslengte verwacht ik vrijdag of zaterdag mm menstruatie (volgende week dus). Ik dacht eerst nu 5 of 6 dpo. Maar denk eerder 7 of 8 dan? Lastig gedoe Voor mij ook nieuw om hierop te letten ondanks 2 kinderen
Als je denkt dat vrijdag je ei is gesprongen dan zit je nu op 7 dpo. Zelfde als ik. Maar je zit toch ook op dezelfde NOD dag als ik toch in het lijstje? Gewoon lekker blijven zitten zou ik zeggen
Daar ging in het begin iets niet helemaal goed. Ik heb ruzie met de blauwe pijltjes onderin, die ervoor zorgen dat je terug gaat naar de hoofdpagina. Had mezelf eerst op 27mei gezet, maar weet het gewoon niet, omdat mij cyclus nooit precied gelijk is. Dus wilde dat weghalen mezelf op het nod onbekend lijstje zetten, maar blijkbaar had hij dat andere stukje al opgeslagen. Oke, vaag verhaal