Mooie tests! Gefeliciteerd! Ik had vanmorgen weer een witte test en nog steeds geen symptomen van een zwangerschap, dus weet vrij zeker dat t game over is deze maand. Word ws morgen/overmorgen ongesteld en dan na m'n menstruatie 2 weken vakantie in Italië dus hopelijk veel kansen om het volgende eitje te benutten. Ik blijf wel nog meelezen hier hoor! Hoop op meer mooie testen!
Ben net al begonnen met tellen voor de volgende ronde. Is m’n eisprong weer als we een lang weekend weg zijn en op de camping zitten. Was vorig jaar precies hetzelfde en uiteindelijk een ‘weggegooide ronde’. Ben benieuwd of het dit jaar wel een goede ronde word. Sex in een tent is niet optimaal
Jaa gefeliciteerd weer aan alle positieve testen en oplopers deze ochtend! Pffff ik krijg er testdrang van . Meestal begint mijn extreme testdrang pas vanaf 7dpo, ben nu nog maar 5dpo. Laaatt de komende dagen alsjeblieft voorbij vliegen. Heb mezelf beloofd dat ik de ochtend van hemelvaartsdag voor het eerst mag testen, dan ben ik 10 (en misschien ook wel 11) dpo. Vorige keer op 9dpo voor het eerst getest en toen had ik een licht streepje en op 10 al goed duidelijk. Ben nu al mega nerveus! Heb echt heel veel hoop voor deze ronde ofzo.. vrees dan ook best wel dat als ie volgendeweek negatief is dat echt ff een grote klap gaat zijn. Maargoed dat hoort er nou eenmaal allemaal bij
Dit is echt een hartstikke goede test voor je nod hoor, maak je echt geen zorgen! Testen gaan heel vaak pas dagen na je nod knallen
nou ik ben hier al heel blij mee, zal hier onder een foto plaatsen van m’n bbz zwangerschap op m’n nod. flink verschil haha.
Ziet er goed uit hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je eerdere zwangerschap onzekerheid met zich meebrengt. Ik zie in ieder geval een groot verschil tussen de twee testen.
Morgen is de eerste mogelijke dag om te testen (komende vrijdag nod) en wat wilde ik het vandaag al graag doen!!! Maar ik heb heel braaf mijn ochtend dingetjes gedaan zonder te testen dus ik ben nu een beetje trots. Nu twijfel ik, wachten tot morgen (9dpo), of nog langer wachten.... Het blijft wikken en wegen!
Haha moeilijk hè? Ik wilde wachten tot 12 dpo maar hield vol tot 10 dpo heb je kwaaltjes die op zwangerschap kunnen duiden?
Wauw wat een mooie testen meiden! Gefeliciteerd!! @Padmee op een camping lijkt me dat niet heel denderend nee
Vandaag weer een streepje. Oploop is er nog niet heel veel maar ik heb er vertrouwen in dat dat nog wel komt. Vandaag niet meer misselijk gelukkig!
Het ziet er mooi uit hoor @SintPannenkoek ! Het verdubbeld iedere 2 dagen, maar wanneer het nog pril is, is er ook weinig om te verdubbelen Ben heel blij voor je
Ja en nee. Ik voel me 'anders', wel heel pijnlijke borsten, maar dat kan ook 'normaal' zijn (al vind ik het wel erg extreem, misschien ook omdat ik dat 'wil'), vandaag af en toe met vlagen een beetje misselijk en ik heb eergisteren steken gevoeld achter mijn schaambeen waar ik eerder nooit iets gevoeld heb. Dus ik denk dat het niks zal zijn, maar ik wil het zo graag dus ik maak mezelf gek terwijl ik mezelf zo beloofd had het niet te doen Soms test ik wel eens zo van "zie je wel dat er niks is?!", om dan weer even met beide voeten op de grond te komen. Maar hoe gaaf zou het zijn als mijn voorgevoel verkeerd is en er gewoon 2 streepjes staan...
Dankjewel!! Ja dat is ook zo, daarom wacht ik gewoon nog even. Ben benieuwd naar het streepje morgen!