Hier ook terug aan de bak met ovulatietesten. Sinds gisteren is m’n slijm wat waterachtig. En eipijn. Heb altijd snel vruchtbare afscheiding en eipijn, maar ovulatie is telkens ‘pas’ cd 18/20… Succes meiden met de eierzoektocht!!!
Succes allemaal met de zoeknaast naar de ovulatie! Hier ook wisselende cyclus. Meestal rond de 4,5 week, maar kan ook zomaar ineens een stuk langer zijn. Ik kan er geen klok op gelijk zetten in ieder geval.
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 17 mei (1) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 18 mei (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 19 mei (1) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 20 mei (0) 21 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 mei (0) 23 mei (1) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (0) Basisuil - 30 - 3e kindje 28 mei (3) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (16) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hey dames, nou, mijn, baarmoeder is hoog ? Normaal tijdens knuffelen doet, het pijn, maar net geen pijn, gehad.. Las op internet dat je dan, vruchtbaar bent? Kan, dat wel zo snel op cyclus 9
Ik kom ook mee kletsen hier. Heb na de MA relatief korte cyclussen (25/26 dagen) - hopelijk blijft dat zo. Eerst nu maar eens m'n menstruatie afwachten en dan kom ik mee eieren zoeken. Hopelijk maken we er een mooie roze ronde van!
Welkom nieuwe mensen, gezellig! Ik heb zelf ook ruim vantevoren vruchtbaar slijm. Soms een week vantevoren, paar dagen niet en dan weer wel. Kan er niet echt wat aan vastknopen en weet ook niet precies meer hoe dat was toen ik zwanger probeerde te worden van nr 1. Ik ga deze ronde ook eens ovu testen gebruiken. Dan kan ik kijken hoelang mn lf is. Dan kan ik weer beter voorspellen wanneer mn eisprong is, aangezien ik wel weet dat mn cyclus meestal 32 dagen duurt.
Lijkt me niet goed als je baarmoeder tijdens het knuffelen pijn doet Nee, maar serieus, mijn app geeft aan dat de vruchtbare dagen duren van cyclusdag 9 t/m 15, dus zou kunnen? Je bent niet alleen de dag van de eisprong vruchtbaar, maar ook enkele dagen ervoor. Dat heeft volgens mij te maken met dat sperma enkele dagen in de baarmoeder kan overleven, maar mogelijk dat je baarmoeder dan ook meer/minder gevoelig is?
Ja ik bedoel als hij te diep gaat dan, stoot hij ook vandaar die pijn maar gisteren was hij ook diep maar deed niet pijn hahah
Mijn ei komt langzaam.. Ik heb gevoelige ovulatie test besteld ( 10 miu) Want bij een 20/25 miu heb ik mijn piek pas na mijn eisprong!! Eerste is, van gisteren Tweede vandaag vroeg Derde middag