Ja wel heel snel maar dat hopen wij ook ❤️. Ik zei tegen m'n man ik had al ongesteld moeten zijn. En aangezien wij volgende week op vakantie gaan...ik zeg ik ga toch eens testen. Hij zei neee joh dat kan nooit, ik heb gelezen dat het toch een aantal maanden kan duren. Ik had ook echt zoiets van jaaa dat kan maar ik ga geen risico nemen dat ik straks een wijntje neem en dan achteraf blijkt dat ik al zwanger was dat vergeef ik mezelf nooit... en hier het resultaat
Het kan maanden duren, het kan ook zo! Super fijn, nu wachten tot de echo... Ik voel me echt een heks. Ongesteld nu, maar normaal ben ik 1 dag grumpy vooraf, maar nu Ik schaam me af en toe echt voor mezelf. Wordt ook misselijk bij het idee aan warm eten. Mn lijf denkt ook, jij wil zwanger worden, ik zal je vast een voorproefje geven
@Happymom5 wij zaten volgens mij samen in het uitgerekend groepje voor oktober. Wauw zo fijn dat je nu weer zwanger bent! Van harte gefeliciteerd, het is je zo gegund.
Nou, einde ongi in zicht gelukkig hier. Ik had ook wel iets geks, ik ben 3 jaar aan de pil geweest en ik had niet in de gaten dat het bij mij de oorzaak was van stolsels. Nu ik pilvrij ongesteld ben, heb ik echt 0 stolsels meer. Ik denk niet dat ik ooit nog aan de pil wil
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (1) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 18 mei (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 19 mei (1) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 20 mei (0) 21 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 mei (0) 23 mei (1) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (0) Basisuil - 30 - 3e kindje 28 mei (3) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (17) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja dat klopt, inderdaad wij zaten in het zelfde groepje. Dankjewel hopelijk is het jou ook snel weer gegund ❤️
Nu 2 jaar zonder hormonen en voel me zoveel beter! Reageer tegenwoordig ook behoorlijk pittig op alle anticonceptie met hormonen, dus dat doen we gewoon niet meer hierna
Ik ben echt een feeks geweest rond m'n menstruatie. Zo boos. Niet te stoppen. Niet te doen. Dat is nu al minder godzijdank. Na dit kindje (ze komt vast snel hahaha) laat ik mezelf denk ik steriliseren.
Ik deed net een ovutest en die piekt toch vanavond (had pas morgen verwacht), dat betekent dat ik wellicht mijn NOD op 15 mei heb… dus dan val ik toch nog van deze lijst.
Weet je met die gekke cyclussen van mij nooit. Ga uit van 4,5 week en kom dan ongeveer uit op 27 mei. Maarja he...