Goedemorgen dames.. Ik denk dat mijn ovulatie over 3/4 dagen eraan komt. 3 bovenste is van gisteren, en die andere 2 van vandaag.. .
Eigelijk vind ik deze testen echt goed (10miu) Ik gebruikte eerst altijd 20/25 miu, die testen werden, donkerder als ik mijn ei al, gehad had of als ik mijn ei die dag heb (dan, ben je al telaat) althans als je om de dag Sex hebt niet . Maar deze wat ik nu gebruik word donkerder voor dat ik mijn ei nog heb. Dus vandaar vind ik, deze testen, beter dan, die andere
hahaha herkenbaar dat heks gedeelte. Heb soms echt medelijden met de man tijdens zwangerschap al helemaal. Maarja, ik 9maanden hij ook 9maanden
Die knalt mooi! Je mag gewoon gezellig blijven meekletsen hoor! Althans, vind het zelf soms vervelend om zo als laatste te vallen, iedereen al zwanger of ongesteld en zelf ben je nog aan het wachten
Hier meestal op dag 12 mijn ovulatie. Deze ronde denk ik kleine kans, want van maandag tot vrijdag gaan we met de kids een weekje weg en slapen we op één kamer. Betekend cyclusdag 9 voor het laatst gezellig maken en dan hopen dat er sterke zaadjes tussen zitten die 3dagen willen overleven. Als mijn ei zoals vorige ronde twee daagjes later komt, dan is de kans wel heel klein. Ga niet met ovulatietesten aan de slag of temperaturen, we zien het wel deze ronde.
İk, duim voor jou... Bij mij was toen in 2020 1 x onveilig gedaan gelijk raak na de bevalling 1 x ongesteld geweest. 9 feb onveilig gedaan 11 feb voelde ik ( ovulatiepijn ) 20.02.20 positief zwangerschapstest.
ik geef de hoop ook nog niet op! En misschien lukt het tussendoor ook nog wel even snel, maar ben er bang voor hahaha
Aah i feel you! Hier nog 13 dagen wachten op mn ei, gemiddeld eisprong op dag 20 ofzo en lekker blijven oefenen inderdaad
Goedemorgen dames. Tijdens plassen bij afvegen zag ik slijmvlies gepaard met bruine afscheiding.. Vond wel beetje raar en, dacht ik even weer testen want ongesteld kan ik niet, worden, zo, snel weer Heb wél beetje buikkrampen als mijn, test dik postief was oké dan zou ik, denken is mijn ei maar mijn testen zijn, nog steeds zo vanaf cd 8
Ik heb menstruatiepijn.. Rechte kant doet meer pijn.. Snap er niks van waarom mijn ovulatietest negatief is nog.. K ga middag, nog een, keer testen kijken of 't donkerder is, geworden.
Wat vervelend die pijn. Ik heb ook altijd tot 5 dagen voor m’n positieve ovutest buikpijn enzo dus ik vermoed dat je ei wel op komst is! Succes!
Doe m'n best! Meestal lukt dat wel na een week geen gestunt onder de lakens vanwege de ongi even inhalen hahaha
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (2) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Milja - 36 jaar - 2e kindje- ronde 6 18 mei (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 19 mei (1) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 20 mei (0) 21 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 mei (0) 23 mei (1) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (0) Basisuil - 30 - 3e kindje 28 mei (3) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (18) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb mezelf toegevoegd. Meteen op het wachtbankje want heb afgelopen weekend m’n eisprong gehad. Ben niet helemaal zeker van m’n nod. dus ik hou het maar op de 17e. Ik hoop op een mooie roze lijst!