Aaahhh... is het juist niet fijner om je verdriet te laten zien bij je vriend? Je mag daar toch doorb geraakt worden en lekker geknuffeld worden♡♡♡
Je hebt gelijk hoor! Maar er zijn in die anderehalve maand al zoveel tranen van mijn kant en emoties van hem over en weer gegaan over dit dat ik het soms ook even fijn vind om alleen te huilen. Als ik dat doe bij hem wil hij erover praten. En soms wil ik gewoon alleen maar even huilen.
Ach ja dat snap ik dan ook wel weer. Goed dat je dan zo voor jezelf kiest! En noem mij maar gek, maar ik geloof erin dat je nooit echt alleen bent. Vast wel een beschermengeltje in de buurt ♡
Haha omg zo frustrerend dat het forum eruit lag deze ochtend ik wil die testen zien! Heb hier alvast mijn testen.. Bovenste van donderdag, onderste twee van vandaag ♥️
Hèhè we zijn er weer gelukkig maar, nu kan ik eindelijk m'n oplopende test laten zien! Wat een verdubbeling al joh Dat moet toch wel goedkomen ♡ 9 dpo
Supermooie testen @maansneeuw !! En met zo'n oploop ga ik je toch iets minder voorzichtig feliciteren @Ingeltje dussss Gefeliciteeeeeeerd!!!!!!!!!
18 dpo dus moest ook wel haha ♥️ nou ja, als het goed was dit keer dan, en dat lijkt het nu te zijn dus. Inderdaad, wauw!
Deze waren bij mij van gisteren , nog maar even afwachten dus , vanavond nog maar weer eentje doen , Nog steeds geen roze gespot , Durf het eigenlijk nog niet te geloven in iedergeval nog steeds erg moe en last van mijn borsten .. we hopen nu maar het beste ervan
Op welke cyclusdag en hoeveel dpo ben je nu ook alweer? En wanneer is/was je nod? Je bent in elk geval wel zwanger ♥️