Omdat ze het niet zo'n goed idee vinden denk ik dat ik zwanger ben Ik ben altijd moe. Financieel zitten we altijd op het randje. Dus snap ze wel
Hé bah, wat een rotnieuws! Dit zijn niet de berichten die je wilt horen en lezen Hopelijk een snel herstel en daarna snel op roze! Beterschap <3
Ik ook Ben er verder gelukkig best nuchter onder momenteel. Alleen die testdrang is mega irritant Zeker ook omdat ik lichte menstruatiekrampen heb, gewoon net aanwezig, niet zoals 1,5 week geleden. En licht last van m'n borsten, wat ik normaal nooit. En een kat die me claimt. Maar nee, ik ga niet testen
Moeheid is chronisch met kinderen. Die ene meer of minder maakt ook niet meer uit. En heb ook het idee dat de 1e mega veel geld kost en daarna wordt het alleen maar beter. Je hoeft amper meer spullen te kopen en kleren kunnen ook nog wel een ronde mee.... Alleen als dit een meisje wordt, dan sta ik niet voor mezelf in
Maar toch uiteindelijk is het jullie keuze Wij hebben (en nog steeds wel eens) grote twijfels gehad bij de broer van mijn man en zijn vrouw toen ze in verwachting raakten. Ze kunnen nauwelijks voor zichzelf zorgen, hoe ga je dan voor een kind zorgen? Inmiddels is ons neefje 5 maanden oud en is zij echt opengebloeid. Wel hebben ze het pittig, kindje heeft down en dus gelukkig veel ‘controle’. Maar we zijn niet minder van hem of hun gaan houden. Iedereen is er juist meer omheen gaan staan. uiteindelijk is zo’n hummeltje niet te weerstaan
Dit klinkt positief Zo benieuwd!! Hier einde van de week weer op het wachtbankje en dan duurt wachten weer zo lang
Vooral kleren shoppen. En lakentjes en dekentjes enzo. Alles is redelijk neutraal gekocht bij de 1e. Maarja, een beetje roze is wel leuk (met nadruk op een beetje! ) Maar als het een jongen wordt dan komen er ook wel wat nieuwe dingen hoor.
Ik geen meldingen meer, en hoppa, zijn we 3 bladzijden verder hoop gebeurd ook! @SM1987 ooooh nee! Wat klote zeg, heel veel sterkte met je herstel! @Basisuil wat doe je voor werk dat je het al vroeg moet vertellen? @KarlijnA91 ik zie ook echt wel oploop, spannend! @Eliss92 Heb je een tuurstreepje? Wil je misschien een fototje met ons delen? @Ingeltje jij hebt weer mooie streepjes zag ik
Ook hier even mijn test van vandaag delen. Dacht eerst geen oploop te zien maar na indrogen wel? We zullen gewoon moeten afwachten..
@SintPannenkoek ik mag op dat moment niet meer met bepaalde stoffen werken röntgenstraling vermijden enz. Werk bij een dierenarts. Test van vandaag was negatief trouwens. Toch maar getest vanwege symptomen en logistiek hier in huis (man kom een paar avonden pas thuis als ik al slaap). Dus dacht, ach waarom niet. Toch weer voor niks geweest
Ah ik begrijp het, lijkt me leuk werk Jammer van je nagatieve test! Hoeveel dpo ben je vandaag, kan het nog of...?
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Zit op CD 36. Vorige cyclus was 42 dagen, daarvoor 2 jaar lang 31 a 32 dagen.