♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (3) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Milja - 36 jaar - 2e kindje- ronde 6 18 mei (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 Fultimemommy - 28 jaar - 5e kindje - ronde 2 19 mei (1) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 20 mei (0) 21 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 mei (0) 23 mei (1) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (0) Basisuil - 30 - 3e kindje 28 mei (3) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (19) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hallo dames! Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Bij het zwanger raken / worden van ons 1e kindje (geboren juli 2020) ook actief geweest op dit forum. In april gestopt met de pil, 1e ronde dus maar (nog) niet heel actief bezig met ovulatie e.d. Gebruik mijn Fitbit-app voor bijhouden van menstruatie en om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Veel succes dames!
Owh okeee, ja met mijn miskraam vorige maand maakt het me onzeker. Maar dit is dan wel weer een heel positief bericht. Gelukkig is het bij die ene keer gebleven...dus Finkers crossed dat het hierbij blijft.
Zijn hier ook mensen die temperaturen? Ik vind het soms best lastig om te bepalen wat nou het beste is. Het is aan de ene kant altijd belangrijk dat je zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip meet. Ook is het belangrijk dat je direct meet wanneer je wakker bent. Ik heb mijn wekker altijd om kwart voor 7 en dan meet ik direct. Nu heb ik alleen soms (vanochtend had ik dit) dat ik al een uur of meer voor de wekker wakker word en niet meer goed in slaap kom. Kun je dan beter maar gewoon direct meten zodra je wakker bent, of gewoon wachten tot kwart voor 7? Vanochtend heb ik gewacht tot kwart voor 7 (wel in bed blijven liggen), maar het viel me direct op dat mijn temperatuur best een stukje hoger was dan de afgelopen dagen. Zou dat kunnen komen omdat ik al wakker was voor mijn wekker? Ik mag toch niet hopen dat mijn ei al is geweest namelijk, start vandaag pas met ovu testen (cyclusdag 9) en we hebben het ook nog niet gezellig gemaakt sinds mijn menstruatie . Schiet meteen alweer in de stress haha.
Pff wat spannend zeg! Fijn dat het tot nu toe bij die ene keer is gebleven. Het hoeft inderdaad niks verkeerds te betekenen, zeker wanneer het bruin is. Heb je nog verdere testen gedaan om te kijken of ze ook donkerder worden?
Jaa echt wel! Ik had al, voor NOD positief getest. Daarna kreeg ik bloedverlies met menstruatiepijn. Ik had zo pijn he me moeder zei zelfs je ziet er bleek uit. Toen ik, naar gynaecoloog ging kreeg ik Progesteron en moest voor slapen gaan 2 x innemen tot 12 weken. Vandaar dat sommige denken, dat de ongesteld zijn en dan, bleken ze bij 3 maanden ( of meer) zwanger te zijn.
♡ NOD-lijst 16 t/m 31 mei! ♡ ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 mei (1) Irenemichelle - 40 jaar - 3e kindje - ronde 2 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (meer dan een jaar bezig) 17 mei (3) Momoftwo12- 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Boju - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Milja - 36 jaar - 2e kindje- ronde 6 18 mei (2) JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 12 (6e na bbz) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 19 mei (1) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 20 mei (0) 21 mei (1) Shawney - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 22 mei (0) 23 mei (1) maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na MA (en 1 jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk ivm trisomie21) 24 mei (0) 25 mei (1) Dboer - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na ma) 26 mei (0) 27 mei (0) Basisuil - 30 - 3e kindje 28 mei (3) Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 mei (0) 30 mei (0) 31 mei (0) Onbekend (3) Happymom5- 36 jaar- 6e kindje(1e samen)- ronde 1 na mk bij 11 wk. Basisuil - 30 - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (19) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan! Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb, het even aan gepast Heb in plaats van 6e kindje, 5e kindje gedaan Was fout hahaha moest 6e kindje zijn
Jaaa dat is dan ook gek...maar ja gelukkig wel een gezond kindje gekregen dus en dat is het belangrijkste natuurlijk. Ja ik denk dat de angst er gewoon heel erg inzit bij mij omdat mn miskraam van 29 maart bij een termijn van 11,5 was. Wij hadden met 7,4 een mooi kloppend hartje gezien en bleek dus dat een paar dagen later het hartje was gestopt. En we hadden natuurlijk ook helemaal niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn....en we willen gewoon zo graag een klein hummeltje van ons samen. Dat zou zo een mooie bekroning zijn op ons huwelijk. Maar goed dat is natuurlijk voor iedereen dat je zo graag nog een klein hummeltje wilt we zijn hier niet voor niks❤️
İk, snap, je angst wel hoor. Ik ben, ook, bang als ik bijvoorbeeld nu, zwanger ben en weer bloedverlies zie
Gister had je je piek, dus waarschijnlijk is je eisprong inderdaad vandaag en ben je morgen 1dpo. Je eisprong is 12-48uur na je lh piek, dus morgen eisprong en overmorgen 1dpo zou ook nog mogelijk zijn.
Liefste ei, Ik duim en moedig je aan om te springen. Stel je alsjeblieft vriendschappelijk op aan de zaadjes die zullen klaarliggen en zullen komen. Het zou leuk zijn moest je een zaadje binnenlaten en dan samen de reis naar m’n baarmoeder verder zetten om daar een warm plekje te zoeken om jullie in te nestelen. Komaan hé liefste ei, ik weet dat je het kan. Laat mei onze maand zijn! efkes m’n ei wat peptalk geven