Hele mooie gedachte vlinderplanten zijn heel mooi. Fleurig is altijd goed wordt je altijd vrolijk van
nog 2 merken gebruikt en beiden positief Nog even laten bezinken, en het is nog mega vroeg natuurlijk..
Welkom! Wat een traject heb je al achter de rug knap dat je er goed mee om blijft gaan! Hopelijk is het ook snel raak voor je. Ik heb met die kruidvat early al eens getest. In eerste cyclus was die negatief terwijl andere wel vals positief testen onder invloed van mijn Ovitrelle spuit. Toch koop ik nu enkel nog de kv2v5. Dus feit dat ie nu bij je positief is lijkt me best hoopvol!
Ik ben vandaag 8DPO en ben erg benieuwd. Ik hou al maanden lijstje met symptomen bij en er zijn nu wel wat opvallers; -pijnlijke borsten vanaf eisprong -temperatuur blijft al dagenlang 36.9 en vandaag 37.0 (normaal varieert het tussen 36.7 en 36.9). -heb nog geen krampen of rugpijn, behalve gisterochtend paar steken. -heb normaal veel witte afscheiding, nu doorzichtig en gisteren wat slijm met roze -vannacht wakker van de honger/rammelende buik Dusja, dit maakt me wel erg nieuwsgierig allemaal
Ik wacht gewoon m'n NOD af, want meestal begint 2 dagen van te voren al m'n spotting. M'n NOD is de 20e en wij zijn de 23e 10 jaar getrouwd, dus misschien zwijg ik dan nog even paar dagen en geef de test kado
Spannend! Vind het knap dat je tot nod kan wachten met testen. Dat neem ik mijzelf ook iedere maand voor en de eerste week gaat dat ook prima maar vanaf 7/8dpo ga ik toch iedere keer weer de mist in