Hier 12DPO en vannacht alle bijbehorende PMS klachten gehad; zweten, buikpijn, rugpijn, hoofdpijn. Ik had erg goede hoop, maar dat is nu inmiddels wel weer weg.
Erg herkenbaar. Ik ben redelijk medisch onderlegd, en dan sta je er toch anders in. Ook wel realistischer denk ik. Maar goed, dat is niet altijd fijn.
Pfff... hier zou ik dus echt boos om worden. Heb je het met hem besproken? Heb je andere kansen wel benut?
Goedemorgen! @Pukkie1 Oeh dat zou ik ook niet echt grappig vinden. Maar hij baalt er waarschijnlijk zelf ook wel van. Heel zuur dat mannen soms zo'n slecht gevoel voor timing hebben Mijn temperatuur was vanmorgen gezakt naar de rode FF lijn Meestal word ik dan dezelfde dag ongesteld. Ik ben vandaag 10dpo dus vind het wel best vroeg om nu al ongesteld te worden (vorige keren was het op 12/13dpo), maar is ook wel erg laat voor een innestelingsdip. Dus ik bereid me mentaal alvast voor op ongesteld worden en daarna weer het hele lange wachten op m'n eitje Ik kijk vooral op tegen dat laatste...
Lief, dankjewel Ik zal ook voor jou duimen, zie nu dat je ook een temp-daling en wat klachten hebt. Laten we "geen bloed is goed" allebei maar aanhouden dan!
Ja ik was ook echt teleurgesteld.. Maar ja wat kan ik eraan doen Woensdag voor het laatst "goede sex" gehad ..
Oowh we zitten allemaal in afwachting van wel of geen bloed. Moeten er toch zeker wel een aantal zwanger zijn hier!
Hier ook 12 dpo. Ben al het vertrouwen kwijt eigenlijk. Nu echt in de wachtstand. Als ik vrijdag/ zaterdag niet ongesteld word ga ik zondag testen. Moet nog testje halen dan ook. Expres niet in huis.
Ja snap ik, is echt balen maar hij deed het waarschijnlijk niet express dus je kan moeilijk boos zijn vanavond nog een kans?