NOD lijst 16 t/m 31 mei 10 mei: (1) Mila - 35 jaar - 2e kindje - 5e IUI 16 mei: (2) Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 17 na een break van 7 maand. 17 mei: (1) Missmoobs - 36 jaar - 3e kindje - 1e ronde na een break van 6 maanden (2x mk in 2023) 18 mei: (2) Panda95 - 27 jaar - 1ste kindje - Ronde 3 OI met Letrozole KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1. 19 mei: (1) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 12 20 mei: (2) Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Joylynn - 34 jaar - 2e kindje - 3e ronde Gonal-F & Ovitrelle 21 mei: (1) Milkyway07- 36 jaar - 3de kindje - ronde 4 22 mei: (1) Frasseke - 28 jaar - 1e kindje - ronde 23 (3de IUI) 23 mei: (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 6 na stilgeboren zoontje met 16+3 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 4 IUI-D 24 mei: (1) Hallometrosalie - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 25 mei: (1) Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 26 mei: (1) Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 27 mei: (2) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 na vmk Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje - ronde 8 Annabel - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 28 mei: (0) 29 mei: ( ) 30 mei: ( ) 31 mei: ( 1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 3 (wel al clomid gebruik ivm afwezige cyclus, spiraal verwijderd 9-21) Morgenzon-35 jaar-ronde 3 Totaal: (20) Wachten op eisprong: (4) Wachtbankje: (11) Zwanger: (1) Ongesteld: (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik viel bijna net van de wc pot af Mn ovu testen lopen netjes op nu al Ben benieuwd of t zo door blijft zetten
Misschien een hele stomme vraag maar ben toch even benieuwd Hoe doet iedereen dat met ovutesten op het werk? Ik moet wel echt tussen 11 en 2 ergens testen, want dan test ik het duidelijkste. Maar om nou elke keer zo lang op de wc te blijven vind ik ook weer zowat En dan een potje meenemen naar de wc? Nu heb ik wel zo’n opvouwbaar ding van sensitest, maar toch. Ben benieuwd naar wat ervaringen/tips
Opzich is iets meenemen naar het toilet niet zo gek, genoeg die tampons, maandverband, flesje water, tandborstel oid meenemen. De wachttijd heb ik ook niet echt een oplossing voor. Ligt er denk ik ook weer erg aan wat voor soort werk je doet.
Ik doe 'm altijd na m'n werk, juist om deze reden. Vanaf 15.00 drink ik niks meer en ga ik niet meer plassen, als ik dan rond 18.00 thuis ben test ik, dan is het bij mij best wel duidelijk. Ik zie trouwens dat er ergens iets niet goed is gegaan met de lijst kopiëren, waardoor ik en een paar andere dames weer van rood af zijn gehaald. Ik ga het even aanpassen, hopelijk staat dan iedereen er dan weer correct op.
NOD lijst 16 t/m 31 mei 10 mei: (1) Mila - 35 jaar - 2e kindje - 5e IUI 16 mei: (2) Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 17 na een break van 7 maand. 17 mei: (1) Missmoobs - 36 jaar - 3e kindje - 1e ronde na een break van 6 maanden (2x mk in 2023) 18 mei: (2) Panda95 - 27 jaar - 1ste kindje - Ronde 3 OI met Letrozole KimK93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1. 19 mei: (1) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 12 20 mei: (2) Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Joylynn - 34 jaar - 2e kindje - 3e ronde Gonal-F & Ovitrelle 21 mei: (1) Milkyway07- 36 jaar - 3de kindje - ronde 4 22 mei: (1) Frasseke - 28 jaar - 1e kindje - ronde 23 (3de IUI) 23 mei: (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 6 na stilgeboren zoontje met 16+3 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 4 IUI-D 24 mei: (1) Hallometrosalie - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 25 mei: (1) Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 26 mei: (2) Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 suusjb - 26 jaar - 1e kindje - ‘bonus’ronde na miskraam februari (volgende week wordt het laatste restje weggehaald, dus kans op innesteling is klein maar wel aanwezig) 27 mei: (3) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 na vmk Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje - ronde 8 Annabel - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 28 mei: () 29 mei: ( ) 30 mei: ( ) 31 mei: (2) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 3 (wel al clomid gebruik ivm afwezige cyclus, spiraal verwijderd 9-21) Morgenzon-35 jaar-ronde 3 Totaal: (22) Wachten op eisprong: (4) Wachtbankje: (7) Zwanger: (1) Ongesteld: (10) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Niet haha, ik testen alleen met de 2e ochtend urine en na mij werk. Heb alleen in de ochtend mijn piek gehad nooit in de middag of avond
Ja ik heb nu gemerkt dat ik mijn piek steeds rond het middaguur heb. Dan is het de ochtend nog licht, middag positief en avond weer licht. En dan vervolgens de volgende dag weer hetzelfde. Dus ik moet haast wel ben ik bang. Ik werk ook weleens thuis, maar dat moet dan maar net zo uitkomen. Ik ga maar creatief zijn voor de dagen dat ik op kantoor werk
Wel een grote mindfuck, ik heb dus weer heel veel pijn in mijn been waar steeds de infectie zat. Nu wilde het AMC mij eigenlijk vandaag met spoed zien, maar ik zit dus in zuid Spanje. Dus nu wordt het dinsdag (12dpo) en ze willen eigenlijk ook een CT die dag. Vond het heel raar om te zeggen, maar misschien ben ik zwanger, maar werd goed opgepakt door de orthopeed. Dus nu bepalen ze dinsdag of ik een spoed CT of MRI krijg, moest toch al bloed prikken voor infectie waarden.
Thanks! Ja het is vervelend en vooral het niet slapen ondanks dat ik toch echt goede pijnstilling heb voor dit doort periodes. Het nare van botpijn is nl dat het 's nachts erger is. En tja de angst dat het weer mis is is natuurlijk ook edn component. Ik geb gelukkig heel fijne artsen doe goed meedenken dus we komen er wel en misschien/hopelijk valt het dit x mee en is het feit dat mijn bot er nog zo uit ziet en ik daar weer op loop genoeg reden voor ineens weer heftige botpijn. Ik ga wel overigens 's ochtends eerst zelf een zwangerschapstest doen, want lijkt me toch wat bijzonder als een orthopeed ons gaat vertellen of ik wel of niet zwanger ben Hoe is het nu met jou? Ovulatie al gevonden?
Ai ai ziet er heftig uit. Hoop voor je dat het een het een tijdelijke opvlamming is en t weer tot rust komt. Nee nog geen positieve ovu test maar loopt wel op, extreem vroeg voor mijn doen. Dus we gaan t meemakenzou voor de zotte zijn als m'n lijf ineens normaal gaat doen uitgerekend deze periode
Zot, maar wel fijn! Mijn lijf ging 3 maanden terug van bizar lange cycli ook ineens naar 25 dagen cycli met ovulatoe op dag 10/11. Is ook wel fijn, meer kans.
Mijn test van zojuist. Hij is nog niet zo donker als de controlelijn, maar alweer een stuk duidelijker dan de vorige