Haha ja ik gok tussen vrijdag en zondag gisteren leek ik iets wil pijn te hebben maar verder geen last, nog geen vruchtbaar slijm en geen oplopende testen, haast weer aflopende testen
Ik heb morgen weer een follikelmeting. Ik ben er best zenuwachtig voor, dat de hogere dosis ook niet aangeslagen is en we gaan afbreken. Ik heb dit jaar nog maar 2 keer een eisprong gehad en word het nu wel beetje zat dat de hormonen steeds niet werken
Whahaa daar lijkt het wel op mijn arts zei nog tijdens de intake dat het zo zelden voor kwam dat iemand meer malen een lh test positief had op zaterdag De echo staat gepland voor vrijdag 10 uur mocht de test nog niet positief zijn dus daar mooi rust over nu
Och jemig dat snap ik dan helemaal inderdaad! Kunnen ze niks anders doen met hormonen? Ik ga duimen dat de medicatie mooie eitjes heeft gemaakt
Hier ook bijna een knaltest Vanavond nog een testje er tegenaan gooien. Denk eigenlijk wel dat ie dan vanavond of morgen knal is. Zit vandaag op cd11. Dus ook weer vroeg erbij.
Spannend!! Heerlijk een vroeg ei Wat apart! Hier vanmorgen haast droog en vanmiddag loopt het slijm er haast uit en test net zo licht nog We doen allebei apart deze cyclus. Komt goed voor beiden deze maand
Spannend, al dat slijm en bijna knallende testen Hier ook slijm vandaag, dus ben wel wat positiever voor de echo morgen
Dag Dames, Ik sluit deze ronde graag bij jullie aan. 16 mei is mijn NOD. Tussen ma en di ochtend is ergens mijn eisprong geweest (ik temperatuur) In 2020 heb ik een MA gehad, wat nogal een rollercoaster was. Toen 10 rondes weer geprobeerd, waarna ik een mirenaspiraal heb laten plaatsen Ivm studie. Deze is na 7 maand eruit gegaan en zijn sindsdien 17 rondes verder... Semenanalyse afgelopen maand was goed. Daarom zijn we doorverwezen naar fertiliteitsarts in Juni om mij verder te screenen. In totaal gezien dus 2 jaar en 3 maand bezig voor een derde♡ Ik zie dat er een aantal dames ook verdrietige ervaringen hebben, langer bezig zijn, een traject achter de rug hebben en/of inzitten. Lijkt mij echt niet niks allemaal...ik hoop o.a. dat het laatste ons bespaard blijft. Kortom, ik hoop voor een ieder hier dat dit een succesvolle ronde mag zijn, met heel veel roze gekleurde namen straks !!❤️
NOD lijst 16 t/m 31 mei 16 mei: (2) Paulien1 - 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 17 17 mei: ( ) 18 mei: ( ) 19 mei: (2) Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - Ronde 4 IUI-D Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 12 20 mei: ( ) 21 mei: (1) Milkyway7- 36 jaar - 3de kindje - ronde 4 22 mei: ( ) Frasseke - 28 jaar - 1e kindje - ronde 23 (3de IUI) 23 mei: (2) Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 6 na stilgeboren zoontje met 16+3 24 mei: ( ) 25 mei: ( ) 26 mei: ( ) 27 mei: (1 ) Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 na vmk 28 mei: (3) Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Nixter - 33 jaar - 3e/4e kindje - ronde 8 Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 29 mei: ( ) 30 mei: ( ) 31 mei: ( ) Totaal: (12) Wachten op eisprong: (11) Wachtbankje: (1) Zwanger: ( ) Ongesteld: ( ) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Wat fijn dat er weer paar eitjes in aantocht zijn. Hier rustig vanuit mijn kant. Mijn eisprong is vaak pas heel erg laat rond cd20. Zit nu pas bij cd11 dus maar afwachten. Kon het niet laten en hem deze ronde ovu testen aangeschaft . Vindt het fijn om toch wel iets gerichter aan de slag te kunnen gaan.