*breekt in* kan wel hoor, ik voelde ook 2 dagen na de eisprong de bevruchting en alles daarna en ik wist vanaf dat moment ook dat ik zwanger was. Hoeft natuurlijk niet voor iedereen te zijn en kan nog een hoop misgaan maar een beetje vertrouwen op je gevoel mag best en niet alles hoeft wetenschappelijk bewezen te zijn. Maar dames ik ben nog helemaal alleen in het uitgerekend 16 tm 31 Jan 2025 topic dus verwacht dat jullie me snel komen vergezellen. M'n duimen draaien!!!!!
Ik vind het ook wel heel spannend. Vanmorgen ietsje beter zichtbaar had ik het idee, maar hoop wel morgen op meer oploop.
Hopelijk komen we je allemaal snel volgen!! Mijn earlytestje was helaas negatief. Maar ben ook nog maar 9dpo. Mijn borsten zijn echt onzettende gevoelige meloenen nog steeds dus er is nog hoop haha
Ik hoop het! Maar ik weet van de vorige keer dat ik me toen ook elke maand zwanger voelde, dus hoeft niets te zeggen.
Ondertussen wachten we hier verder op wat er op de echo's te zien gaat zijn.. vanmorgen nog geen echte follikels, maar wel sinds gisteren al merkbaar reactie van mijn lijf op de gonal-F. Hopelijk zit ik goed met de gok dat ik eind deze week weer mag triggeren, en dan mag ik ook hopelijk snel weer op het wachtbankje! Lekker bijgelovig: afgelopen zaterdag op een kinderfeestje opeens erop gewezen dat ik iets onder m'n schoen had plakken. Was precies een stukje karton met een klein roze kindje erop. Ik ga ervoor duimen dat het een teken was
We gaan voor roze! 16 mei (0) 17 mei (1) Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 18 mei (2) Icecoffee92 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mamaroosje - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 19 mei (1) MooseIsLoose - 33 jaar- 2e kindje - ronde 4 20 mei (2) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 40 Twinkle87 - 36 Jaar - 2e kindje - ronde 19 21 mei (0) 22 mei (1) Mijngrotekleinewens - 37 - 4e kindje - 1e ronde 23 mei (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 mei (2) Celien - 39 jaar - 3e kindje - ronde 4 Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 MCJO- 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 25 mei (1) Lauren1993 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 19 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (1) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 5 29 mei (2) 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 41 (ronde 4 na laparoscopie) 30 mei (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 mei (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Whitney - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Totaal (18) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Hoi, Ik ben vrij nieuw op het forum. Heb af en toe meegelezen en nu wil ik ook actief deelnemen Tof om te zien dat er al een aantal tuurstreepjes zijn! Op naar een mooie oploop en veel roze! Bij ons ziet er het voor het eerst erg positief uit sinds we in het fertiliteitstraject (sinds 1 jaar geleden) zitten. Ik heb sinds de eisprong al wat lichte menstruatieachtige krampjes en dat heb ik anders nooit. Dus ben heel benieuwd of de behandeling nu aanslaat!
Nou ik moet nog minimaal een week wachten tot ik kan testen, maar ik ben al een paar dagen zo misselijk in de ochtend, zojuist zelfs overgegeven. Dus of een virus of misschien toch zwanger
Nou ik deed ook een early test (8 of 9 dpo want ik weet nooit precies hoe je moet tellen), veel te vroeg natuurlijk en hartstikke wit. Of ik ben gewoon echt niet zwanger. Waarom kan ik nou nooit gewoon wachten