Ik kom hier gezellig meekletsen als dat mag. Mijn ei was later. Heb normaal een kortere lf maar nog steeds geen rood maar ook geen positieve test (mijn nod was eigenlijk de 11de). Als ik uitga van 14 dagen lf (wat ik eigenlijk nooit heb maar hij is nu ook al langer dan normaal) dan kom ik uit op 18/19 mei.
Hoi allemaal, Ik kom hier ook gezellige meekletsen. Eerste ronde met ovulatietesten dit keer en gelukkig kunnen vinden (met pcos). Maar die wachtweken zijn toch vreselijk... ik wist niet dat dat zou heftig zou zijn. Je wacht op uhm iets heel bijzonders, of helemaal niks... nouja een menstruatie dan. Ik heb weinig symtonen, behalve wat gevoelige borsten en met vlagen misselijk. 10 dpo vandaag. Wel hoge rusthartslag en temperatuur blijft hoog. 37,1/37,0. Ik kom van 36,2... Dus kon natuurlijk niet wachten met testen en helaas een negatieve test... kruidvat 2 voor 5. Ik weet echt wel dat het nog kan, maar toch voorspelt zo'n test niet veel goed. Jullie succes allemaal met wachten..... Nod is dus 18 mei, ga ik vanuit.
Wat balen vd test, maar inderdaad, het kan nog best... Duurt lang he die dagen dat je moet wachten. Ik vind het ook killing.. pas 6 of 7 dpo nu.. (denk ik)
Aah kijk, dan gaan we beide heel hard hopen! Hoe voel jij je? Heb je symptonen? Hier ook hopend op een eerste wondertje, dus we zitten echt in dezelfde boot. Haha
Voel me heel soms een beetje weeïg en soms wat ongikrampen maar er komt niks. Afscheiding is niet zo melkachtig dik maar meer waterig. Nog nooit zn ‘lange’ cyclus gehad als nu maar test niet postitief. Dus het is blijft wachten. Is heel lastig haha. En bij jou?
Aah ben heel benieuwd!!!! Hou me op de hoogte. Ik heb sinds vanavond vervelende menstruatiekrampen.. dus denk dat die er helaas aan zit te komen.. we gaan het ervaren vanacht/morgen.
Yes, piek gevonden en zo te voelen vandaag de eisprong geweest! Gisteren en vanmorgen nog door de grond gegaan van de eisprongpijn en rugpijn en vanmorgen na het sporten niks meer qua pijn Morgen 1 DPO dus en op het wachtbankje. Zaterdagavond, maandagavond en gisterenmiddag seks gehad, dus wel echt op de goede momenten.. spannend!!
We gaan voor roze! 16 mei (0) 17 mei (1) Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 18 mei (2) Icecoffee92 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mamaroosje - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 19 mei (1) MooseIsLoose - 33 jaar- 2e kindje - ronde 4 20 mei (2) Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 40 Twinkle87 - 36 Jaar - 2e kindje - ronde 19 21 mei (0) 22 mei (1) Mijngrotekleinewens - 37 - 4e kindje - 1e ronde 23 mei (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 mei (2) Celien - 39 jaar - 3e kindje - ronde 4 Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 MCJO- 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 25 mei (1) Lauren1993 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 19 26 mei (0) 27 mei (0) 28 mei (1) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 5 29 mei (2) 2009lisanne - 37 jaar - 4de kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 41 (ronde 4 na laparoscopie) 30 mei (1) Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 31 mei (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Whitney - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Totaal (18) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0)