Hee meiden, wat een grote groep ondertussen! Ik zit nu 6/7 dpo. Voel af en toe wat steekjes in m’n tepels en m’n baarmoeder is aan het rommelen.. gisteren redelijk wat slijm met afvegen ( niet rood ) wil allemaal niks zeggen natuurlijk maar het valt me wel op nog iemand dit soort symptomen ?
Jup.. rommelt bij mij al een paar dagen in mijn onderbuik, w.o. in mijn darmen maar ook soort hele lichte ongesteldheidskrampen in mn baarmoeder. Daarnaast jeukende tepels, nu net weer, maar dat is bij vlagen en niet de hele tijd. Voor mij compleet nieuw deze symptomen op dit moment in mijn cyclus maar vind het ook heel spannend of dit nou iets te betekenen heeft.. twijfel nog of ik morgen al gewoon een test zal doen ookal is dat nog wel erg vroeg..
Ahh ik zie dat je NOD 1 dag later is dan de mijne, ik wil echt wachten tot vrijdag/zaterdag mocht de test dan negatief zijn is het ook zo goed als definitief negatief, vorige maand ook iets te vroeg getest en mezelf allemaal valse hoop gegeven!
Wij hebben de NOD op dezelfde dag. Ben heel benieuwd! Ik voel ook van alles. Maar weet ook dat m’n lichaam me in de zeik kan nemen. Mijn ei was ook wat later, dus vrijwel onmogelijk om dan nu al wat te voelen haha. Ik probeer.... met de nadruk op PROBEER zondag pas te testen als ik dan nog geen bloed heb.... spannend!
Neee, maar bij de andere twee ook met middag urine al 4 dagen voor nod tuurlijntje dus vandaag of morgen komt zeker m'n ongesteldheid balen!!!
Ja dat is tot nu toe ook altijd mijn gedachte geweest en daarom sowieso nooit toegekomen aan een test doen omdat ik mn menstruatie 1 of 2 dagen van tevoren al voel aankomen.. Maar omdat het bij mij nu wel echt heel anders voelt dan anders (en na >14 rondes weet ik precies hoe ik me in de weken na mijn ovulatie voel, gewoon normaal en paar dagen voor NOD wat PMS klachten) lijkt het me ergens ook wel interessant om een keer vroeg te beginnen met testen. Ook al blijkt het dan toch voor NOD mis te gaan, weet ik wel "zeker" (als ik een positieve test in handen heb gehad) dat mijn lichaam echt ergens mee bezig is geweest, dat het wel lijkt te werken alleen op de een of andere manier toch niet doorzet en als ie negatief blijft weet ik dat ik een volgende keer bij dit soort symptomen me ook niet meer in deze mate hoopvol hoef te voelen en wacht ik zoals voorheen gewoon m'n NOD af. Vanochtend opgestaan met hele gevoelige tepels. Maar moest om 5 uur al enorm nodig plassen dus heb geen test kunnen doen van mn ochtendurine. Misschien later vandaag nog of toch nog een dag of 2 wachten. Als ik vroeg test ben ik me er zeker van bewust dat een tuurlijntje niet hoeft te zeggen dat het doorzet, in die zin ben ik ook best pessimistisch dat het "toch wel niet zal zijn" maar zie het nu echt als een mogelijkheid om te onderzoeken waar mijn lichaam mee bezig is en of die me echt zo voor de gek houdt. Sorry, lang verhaal Ik begrijp wel heel goed dat je wacht hoor @Vindjelief , jij bent die ervaring van valse hoop door te vroeg testen (helaas) al rijker..