Heb wel weer getest, ook gelijk hetzelfde streepje als gister. Ga nu tot het weekend wachten en dan hoop ik op meer duidelijkheid.
Toevallig net early test gehaald..... Ik wil maandag de eerste doen. Veeeeel te vroeg maargoed, dan is de test drang even bevredigd . En jij?
Zit jij ook iedere keer vol spanning jezelf af te vegen Na het plassen en naar het papiertje te staren ? Vreselijk zeg die onzekerheid pff nog een paar dagen!
Hahaha ja al ben ik erg ongeduldig dit keer kan ik wel wachten.. ben er ook ieeets minder mee bezig dan vorige maand, begrijp dat je partner ook nog steeds niet mee mag naar de eerste echo wel andere echo’s en dat vind ik echt heel jammer + uitgerekende datum word voor mij alleen maar gunstiger !
Hallo Dames, mijn NOD is 20 mei en dit is ronde 5. Ik wilde vanaf het begin mezelf op de lijst zetten en beetje mee kletsen maar deed het toch niet, ik dacht niet veel van deze ronde.. wilde deze ronde overslaan eigenlijk. Ik temp niet en deed deze maand weer geen ovu testen. Volg m'n cyclus wel met een app, en nou volgens die app was het twee dagen na m'n "ei" en We hadden het gezellig gemaakt, ik dacht dat het tog niet zou lukken en een paar dagen later weer.. nou had ik eergisteren ( volgens de app 11dpo) laat in de avond toen ik ging plassen wat licht roze afscheiding in m'n inleg kruisje dus ik was voorbereid op de doorbrak, maar het kwam niet.. 12dpo bij het douche had ik zo'n klein slijm/afscheiding met beetje oud bloed kleur en dus dacht ik weer dat het door zou komen en tot nu toe helemaal niks!! Ik doe straks of morgen met NOD een test.. maar ik vermoed heel sterk dat het innestellings spotting was! Maar oke dames sorry voor t lang verhaal, ik moet nog ff door dit topic browsen.. ohh wat spannend dit zeg dames
Yup! En ik moest net rennen naar de wc omdat er een enorme golf van misselijkheid kwam. Wat gebeurt er?!
Dames ik wil niemand tegen het been stoten. Maar ik ben zoooooo blij dat mijn meisjes 8 juni weer volledig naar school mogen.
Spannend @CupCake25 maar is niet veel te snel al testen dan zo kort na innesteling? Balen @IrisBloem maar net wat je zegt veel te vroeg hihi @Vindjelief Hahaha dat is zooo herkenbaar haha, en ik heb nod vandaag dus ik heb zoiets kom NU maar, heb ook giga migraine dus zal vanavond/morgen doorkomen en dan weer doooor Mijn uitgerekende datum maandje later is ook wel gunstig opzich want dan is de oudste naar school die gaat vanaf feb 2021
NODlijst 16 mei t/m 31 mei 2020 16 mei (4) Pandora - 40 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 LiefenLeed - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Margarethd - 24 jaar - 1e wondertje - ronde de tel kwijt 17 mei (3) Joyce2013 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Anne201 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 na curettage Lizra - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde 18 mei (1) Zonnestraal123 - 29 jaar- 2e kindje - ronde 1, na miskraam 19 mei (3) Babje17 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mammavantwee - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 mei (4) Preitjuh - 29 jaar - 1e Kindje - ronde 6 Twoflowers - 27 jaar - 2e Kindje - ronde 1 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noralie87- 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 mei (2) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 22 mei (0) 23 mei (2) Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Jori88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 mei (2) Believe89 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Linatje - 35 jaar - 5e kindje - ronde 1 25 mei (4) Sweety28 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 Kiki84 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Slowly - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 mei (1) Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje - sinds juli 2019 27 mei (3) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4 Chrissie1990-29 jaar-2e kindje- ronde 1 Seabert1 - 2e kindje - ronde 3 na ma 28 mei (3) Irisbloem - 39 jaar - 2de kindje - ronde 1 3Mrij88 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 Belle0872 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 29 mei (2) Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ronde 10 hellopretty - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 mei (3) Lespoir - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 25 Logan2013 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 31 mei (1) Fleur40 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (37) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (18) Zwanger (2) Ongesteld (7) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡
Helaas ongesteld geworden. We hadden het ook maar 1 keer gezellig gemaakt rond eisprong (ik weet nooit precies wanneer want ik gebruik geen ovulatie testen/temperatuur niet). Volgende ronde beter. Ik geef ook nog borstvoeding dus had niet veel verwacht op naar de volgende ronde. Dames die gaan testen spannend......hoop voor jullie allen een mooie positieve test.
Ja zoiets zat ik ook al te denken Maar ulgh was er helemaal niet mee bezig maar sinds dat heb ik test drang maar je hebt helemaal gelijk, heb ook niks aan te vroeg testen
Hier idem dus niet genoeg de best gedaan denk hihi Jammer wel dat je ongesteld bent geworden! Ook paar dagen te vroeg dan wel!