@Joyce2013 die van 18 mei lijkt inderdaad positief. Spannend! Ik hoop op innestelingsbloed. @haileybaby balen zeg Vandaag 1 dag overtijd het voelt alsof ik elk moment ongesteld kan worden. En heb af en toe bruine afscheiding. Ik wacht dus gewoon af denk namelijk dat het deze dagen door zal komen alhoewel ik nooit overtijd ben geweest de afgelopen maanden dus toch een beetje spannend.
Hier vanochtend weer witte test willen jullie mee rekenen? 16de positieve ovulatie test Ik ben vanaf maandag gaan tellen als 1 dpo en zit ik dus vandaag op 11 dpo maar als het ei op maandag is gesprongen ( 48 u na positieve ovulatie test) dan ben ik 10 dpo klopt dit? voel zoveel rare dingen al vanaf zondag in mijn onderlijf en heb een cyclus van 26 dagen hoe zien jullie dit ?
Als ik een positieve ovu heb dan zal de eisprong binnen 48uur plaats vinden dus tel altijd dag na de eisprong. Dus in jou geval is dinsdag 1 dpo. dan zou je vandaag 10dpo zijn.
Hee hee! Aangezien ik weer ongesteld ben geworden wil ik gaan starten met teunisbloemolie(voor eisprong) en tarwekiemolie (na eisprong) Iemand bekend hiermee? En vooral welke dosering... ik heb vandaag 2x 1000 Mg teunisbloemolie geslikt zoals op de verpakking maar ik weet niet of dit te veel is
Wat balen meiden op rood, watt moet t lastig zijn om al zoveel maandjes teleurgesteld te worden , dikke knuffel
Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig, had net beetje bloed met afvegen. Kan beginnende ongesteldheid zijn maar heb nog niet eerder sinds mijn vorige zwangerschap een cyclus gehad die korter was dan 28 dagen. Ging vandaag net zo lekker met gedachten ergens anders en nu dit
Ik weet t eerlijk gezegd niet, maar ik denk ook 10dpo maar dat het ook afhangt van de lengte van je lf