Hey Fiona, wat erg. Het is natuurlijk een hele slag als je dat hoort maar de goede moed erin houden he! De man van een vriendin van me had ook super slechte zwemmertjes maar ze is nu zwanger van haar 2de en dat op korte tijd na haar eerste dus het is wel mogelijk Veel sterkte in elk geval en hopelijk krijgen jullie de volgende keer beter nieuws!
@lov en others: thanx voor de succes wensen meiden..!! @nathje: ik ga pas vrijdag beginnen met clomid.. Vandaag eerste dag ongi En laat het allemaal maar over me heen komen. Heb manlief al gewaarschuuwd voor de bijwerkingen die ik ervan kan hebben. Ik krijg verder deze maand helemaal nog geen controles dus heb al een voorraad ovu testen in de kast liggen om m,n ei op te sporen.. Jij ook heel veel succes meid
Heey meiden, ga vanaf vandaag weer het topic goed bij houden. Even heftig weekje achter de rug. Bloeden hier bijna gestopt. Deze ronde gaan we er nog niet echt voor maar ga ook niks tegen houden. 'we zien het wel ronde '
@troelaa: wat zwaar *%^&#$ om jou hier weer tegen te komen Duim voor je dat het snel weer raak mag zijn en goed blijft gaan.
Hi Meiden! Heb alles gelezen, best heftige verhalen. heel veel succes allemaal! Mag ik ook op de lijst? Heb net een VMK gehad, dus weet niet zeker of mn cyclus normaal zal zijn, maar ik doe gewoon een gok Pluisje30, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje NOD 22e
Jeetje meiden. Wat een nare verhalen allemaal. Hopelijk wordt het een mooie roze maand. Ik kijk uit naar de dag dat mijn ongi over is en dat de wond ook niet meer bloed. Dan mogen wij eindelijk weer vrijen, na inmiddels 3,5 week. Sterkte allemaal!
Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee met t forum .. ik heb me vandaag maar is geregistreerd.ik had al die tijd zoiets van dit hoef voor mij niet..en soms denk ik mischien is t wel fijn.dus ga gewoon kijken of t me bevalt. ik moet de site nog beetje uitvogelen maar dat komt wel.. ik kom later even terug want ga nu snel boodschappen doen voor dat t gaat regenen.. groetjes
Troelaa: Eerst had ik al dat wondvocht, na een week kwam het bloed uit de wond en nu sinds gisteren ook nog ongi waarbij het er echt gewoon uitstroomt. Hoeveel bloed heb je eigenlijk? Zou het nog steeds niet op zijn Heb echt al familiepakken inlegkruisjes en maandverband gebruikt deze maand.
Sorry heb niet helemaal gevolgt wat je hebt? tJaa veel, elke keer als ik denk jaaaa ben er vanaf dan komt er weer wat. Hier ook pakken opgemaakt, haha. Hopelijk is het over als manlief morgen thuis komt van zijn vakantie.
ik ben dr weer!!! en wat een nare verhalen hier allemaal zeg na ff terug gezelzen te hebben......succes allemaal en maybe......succes met de chlomid......en hopenlijk een vruchtbaren maand voor ons allemaal!! gister bruiloft gehad.....wat een feest zeg...maar goed dat ik vandaag vrij was om bij te tanken haha
Wow... heftige dingen hier.... Hopelijk is dit een hele vruchtbare maand. t is iedereen toch zo gegund!!
dat bedoel ik.........nu het nog kan....geniet ik daar ook nog wel ff van!! barst van de feestjes....zaterdag verjaardag van mijn beste vriendinnnetje.....volgende week feest van kennissen die worden beide 50 en een kameraad die jarig is......en laten we hopen dat daarna.......de flessen wijn in de kelder blijven staan voorlopig haha
Gaat wel hoor, beetje in de war. Maar komt goed Kwam er pas achter dat ik zwanger was toen t al begonnen was. Het was al 2 weken na NOD en dacht dat ik een cyclus over had geslagen (waar ik wel van baalde) was toch anders dan mn menstruatie, dus heb nog even een test gedaan en inderdaad positief :S. Had ik misschien beter niet kunnen doen, maar ja. Gaat het een beetje bij jou? Ga je meteen weer verder of eerst even wachten hoe je lichaam hersteld?
Hihi ik,had me ook een flesjemwijn gekocht hoor toen ik ongi werd hahahaha...ik bedoel...9 maanden zwanger....hopelijk lang bv geven..nou ik drink me nog een glaasje zolangmhet kan hahahah
Ja, logisch! Je bent denk ik dan toch zo nieuwsgierig omdat het anders is, ik zou het zelfde hebben gedaan. Hier gaat het wel weer hoor. Ik voel me afentoe net een ijskonijn. Maar ik kan dr gewoon niks aan veranderen en een oorzaak is er niet. Ik ben natuurlijk heel boos en verdrietig erover. Maar wij geven niet op. Deze maand gewoon rustig aan en ga nergens opletten. Gyn zegt wacht een ronde. Vk zegt als je wilt mag je gewoon weer verder gaan. Dus dan maar een tussenweg