haha oke, wij hebben er toen 1 gekocht bij een beddenzaak hiervoor hadden we alleen een luchtbed tijdens de verbouwing oeps.. hihi
tbtje wat k*t voor je!!! En ik had nog zo gezegd ROZE zucht.... En wat kletsen jullie toch weer veel.....
niet bij te houden hier joh haha... maar nee geen rood.... wat k*t zeg hopen dat de volgende ronde jullie ronde is!!
Ik heb er nog een ovutestje tegen aan gegooid hij is iets donkerder dan vanmiddag dus dat is volgens mij wel een teken dat mijn ei nog niet geweest is...
gesprek ging goed gelukkig.... we moesten maar even de tijd nemen enz... we hebben t gewoon heel druk gehad. We doen ook veel... werk, kind, boekentafel kerk, beamer kerk, vrijwilligers werk enhadden dus gewoon echt weinig tijd voor ons zelf en dat was kennelijk ook te merken aan ons
Pfoeiii, wat hebben jullie gekletst zeg! Niet alles gelezen maar wat me is blijven hangen: @loveandhope,17 okt is positief lijkt mij! @zeineb, jaaaaaaaaaaaa,zwanger! @tbtje,dikke balen!knuf voor jou! @wondertjeindemaak, 15 oktober is mooi! @lov23,, spannend, ik duim voor jullie! @tweety, spannend! Ik testte ook steeds negatief, hier geloofden ze me ook niet haha, nu 3 dagen na nod toch echt zwanger!hou hoop! @nonma,jaaaaaaas, das geen twijfel hoor! Jij bent zwanger! Super fijn! @alle rode dames, niet leuk! @alle zwangeren, super! Hier mijn test van vandaag. Denk dat ik echt een laat ei heb gehad..!