NOD-lijst 16 t/m 31 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Smnee, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pais

Pais Lid

15 sep 2012
    85
    11
    8
    Gelderland.
    Ik had gisteren mijn NOD, uitgaande van mijn vorige cyclus,..
    Morgen 2wk geleden had ik een positieve Ovu test,..
    Ik wacht t nog maar even af,.. denk dat ik ook zondag ga testen,..
    Zou natuurlijk ook een langere cyclus kunnen zijn,.. heb ook al een ronde van 40dg gehad,..
    Voel verder niets bijzonders,..
    Wanneer kun je nou het beste testen wanneer je onregelmatig bent, toch uit gaan van je laaste cyclus?

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @thbtje ik dacht niet zwanger te zijn en dat het geen kwaad kon. Maar heb een fantastische zwangerschap gehad en een gezond kind gebaard :D

@minime81Ik gebruik ook conceiveplus en heb niet dezelfde ervaring.. het is mij eigenlijk iets te glibberig en loopt er snel uit zo veel dat er in zit.. maarja als het helpt?
    Wat balen zeg van je vriendin.. Sterkte.
    Ik prijs me ook erg gelukkig met onze zoon.. Mocht er geen broertje of zusje kunnen mogen komen dan hebben we tenminste onze zoon.. Dat heeft ook niet iedereen helaas

@jupke praat gezellig mee joh, ik ben ook gewoon binnen gevallen haha.

@zeineB Gefeliciteerd!

@ovutester, ze waren niet positief volgens mij.
    De mijne was echt veel dikker als de controle streep..
    Maar kan verschelen per vrouw..

3. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    wauw nog een roze gefeliciteerd!!
    ik ga indd uit van mijn langste cyclus maar weet niet of andere het snders doen?

@t mezelf ik verlies deze week steeds na het naar de wc gaan veel slijm eerst gelder nu wat witter?!heb mijn ei bijna zkr al gehad weten jullie wat dit is?

4. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Mischien ben je wel zwanger :D

5. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    haha ja hoop het ;)
    maar heb vorige maand vmk gehad dus ben een beetje onzeker!!
    en weet niet wat me cyclus doet normaal 28 maar met mijn vmk was het 30 dus wat moet ik nou aanhouden!!..

durf ook niet echt meer zo vroeg te testen bang voor weer een teleurstelling..

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Zo, ben even een middagje niet geweest, en weer tig bladzijdes geschreven. Ik ga vanaf hier weer mee reageren.
    @TBTje: Wat ontzettend shit voor je zeg! Ik had gehoopt dat het bruinverlies vals alarm was. Sterkte meid:(

@Jossie: jaaaaaa ZWANGER! Gefeliciteerd!!
    En die zin in zuivel is heel herkenbaar! Heb ik de hele zwangerschap van mn zoontje gehad. NOu ja, als dat het ergste is....haha.

@Nonma: Ook een superduidelijke test. NO doubt! Kan me niet voorstellen dat hij vals positief is. Morgen weer testen?

@Krulletje: Ik duim voor je voor morgen. Zou zo supergaaf zijn :D

@Smnee: Ah dat boek moet ik ook lezen. Is het heftig of valt het mee

@Pais: Ik zou uitgaan van je positieve ovutest en dan 2 weken later is je NOD. Dus als je zondag niet ongi bent, heb je een goede kans denk ik;)

@XDanielle: Hmm bij mij is het helemaal niet glibberig en het loopt er ook niet uit. Volgens mij heb ik dat hele pipetje toch wel goed leeggeknepen. Ik ga het ook wel opmaken, maar hopelijk is het niet meer nodig en zie ik volgende week het resultaat op een mooie test haha

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    minime@ jaaa iddd zou echt geweldig zijn... ben op van de zenuwen... gewoon bang er iets mis met me is ofzo (heb ook vanaf de mk allerlei belachllijke klachten, van spierpijn, boeren, enz..al tig keer ha geweest) maar toch na zo iets kruipt t weer in je lijf.. als k maar niet een enge ziekte of iets hebt:(.. hoop dat t allemaal zooooo positief is en gewoon een zwangerschap betekent:D

8. mamavanY

mamavanY Actief lid

7 aug 2012
    288
    0
    0
    Onderin nederland
    Gefeliciteerd Roze dames!!! Super!

Ik mag op blauw :(

Morgen of overmorgen word het vast rood..

9. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    gefeliciteerd voor de zwangeren!!! superrrrr

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vanavond getest en helaas omo wast wit hier was de test super wit :( nu afwachten wanneer de duiveltjes komen gaan. heb nog nooit een cyclus langer dan 29 dagen gehad dus zal vandaag of morgen wel doorbreken

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hoop zwangeren erbij vandaag! Gefeliciteerd allemaal.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer...

13. jenn88

jenn88 Niet meer actief

,
    balen meid, laat het dan maar gelijk komen vind je niet des te eerder je weer kan beginnen knuf en suc6

14. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer een paar x roze erbij! Gefeliciteerd!!

15. suuz83

suuz83 Lid

4 jun 2012
    81
    31
    18
    NULL
    Ergens in t Gooi
    @Smnee Er is ook zo veel gekletst en ik had het ook niet in kleur erbij gezet, maar ik mag op negatieve test.. :(

16. wendy27

wendy27 Actief lid

28 jul 2011
    119
    1
    0
    ZUID HOLLAND
    Hoi allemaal,
    ik praat niet zo actief mee,maar ik lees alles wel mee. (en dat is erg veel moet ik zeggen :)
    Rode dames balen.hopelijk zijn jullie volgende ronde aan de beurt!
    Roze meiden gefeliciteerd!!
    Mmm zie dat er ook n aantal zwanger zijn die nog maar net bezig zijn, dan krijg ik toch t idee dat ik iets verkeerds doe... dus vertel, wat is jullie geheim/tips??! (stoppen met de pil en klussen zonder condoom ben ik zelf pas geleden achter gekomen :p;) )
    nee hoor grapje, het is iedereen van harte gegund!!!

Hier op t wachtbankje,andere die ook wachten: succes!

17. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Weer meer roze gaat goed hier gefeliciteerd!!

Hier nog misselijk en moe pff nog paar dagen wachten tot testen

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@tweety: balen meid.. Niet leuk:(

19. buddhatobuddha

21 jan 2012
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooodmorning dames..

Ik reageer de laatste tijd erg weing maar lees wel alles mee en ik moet zeggen dat is erg weinig. Zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik ook wat meer reageren. Op dit moment ligt mijn oma al 1,5 week in het ziekenhuis, dus zit veel daar..

Gefelicteeeeeeerd alle roze meiden. Super leuk!!! Rode meiden, klote zeg maar op naar de volgende ronde en daar wens ik jullie alle geluk.

Ik zelf denk wel voldoende te hebben geklust alleen omdat ik niet weet hoe lang mijn cycles is (door 3 maandne geleden verwijderen spiraal en het daarne erg verschillend was 28/34/...) Wel een beetje last van mijn tepels maar dat heb ik ook weleens gehad tijdens mijn spiraal en niet zwanger was.. Daarnaast veel kleine steekjes bij mn liezen en onderbuik (ook dat dacht ik vorige maand te voelen).. Ach jaaa probeer me zelf niet gek te maken en echt pas 1 dag na mijn NOD (van langste cyclus) dus maandag de 29e te testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden..

Ik lees weer gezellig mee en als ik weer even de tijd heb zal ik weer een reactie plaatsen!

20. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    hallo meiden...

ik vind zo spannend heb meestal cyclus van 28 dagen dus dan zou ik morgen mijn nod hebben en vorige cyclus 30 dagen zou ik al kunnen testen?
    vind wel heel spannend durf ook niet te vroeg te testen maar wil het ook graag weten haha

Deel Deze Pagina