Dank je Hoop dat ik nu weer gewoon wat later positief test....anders heb ik weer zo' n lange cyclus...heb ik bij de meiden geen last vangehad...
Zo weer helemaal bij gelezen hihi Maybe mooi temp steiging. Balen van je man wat een rot ziekte. Hoop dat hij snel aanstrekt en niet naar ziekenhuis hoeft. @ 4dogs balen van de negatest @ Jeniyah balen van de negatest. @ saja super dat je ei is geweest. @ lusvi welkom hier en succes. @ chantalciny balen meid succes de volgende ronde. @ isabella welkom hier en succes. @ nanma gefeliciteerd, duidelijke testen hoor! @ linbu balen van de negatest. @ lov23 spannend hoor geen bloed geeft moet toch? Hier nog tot 3 uur werken. Vandaag ging mijn temp weer verder omhoog NOD is nu 31 okt of 1 nov.
Nou bij het zwanger worden van de meiden gewoon eerst 28 dagen en toen daarna zwanger...alleen teste ik toen wel laat positief. Nu begon ik met een cyclus van 30 dagen.....hoop nu niet dat dit normaal gaat worden dat ik lange cyclussen ga krijgen
Ja maar omdat ik zo snel zwanger raakte toen weet je nognniks he.... Wel heb ik beide keren pas na ...eerste ker 4 dagen overtijd licht posi getest, en de tweede keer zelfs pas met 9 dagen.... Dus er is nog hoop hahaha
Hoop vasthouden. Net zoals hierboven gezegd werd, geen bloed geeft moed. Ik voel heel soms wel ongesteldheidskrampjes, die duren niet lang maar ik voel ze wel. Raaaarrr lichaam
Dames op roze Gefeliciteerd.!! Dames op rood Balen. Hier wat krampjes gehad. Zal dan toch eindelijk mijn ei gevonden zijn? Of waren het gewoon krampjes die je altijd wel eens kunt voelen.. Pfff wat vervelend dit zeg.. We blijven gewoon klussen. Helemaal geen probleem mee hoor haha..
Had ik vorige keer ook.....een hele week. Was ook,hoopvol maar helaas. Nu voel ik me toch weer anders.....last van borsten en liezen, die laatste vindt ik dan wel,weer gek...
Nou moet zeggen dat ik het niet hoopvol vindt dat ik niet mijn ei kan vinden. Erg frustrerend. Maar last van de liezen is wel een raar bijkomend verschijnsel. Maar bij iedere vrouw is het weer anders he.
er kan nog van alles gebeuren maar ik heb normaal gesproken ook voor de ongi pijn in mijn liezen en buik maar nu heb ik alleen even paar seconde pijn bij het opstaan
Zo dames.... Hier gruwelijk saggoooo... hormonen??? ik hoop t hahah...t is allang 2 uur geweest, en ziekenhuis nog niet gebeld... wat duurt wachten lang. moet om 3 uur weg.. heb telefoon doorgeschakeld staan. maar kan jullie pas posten zodra ik thuis ben. dat zal later in de avond zijn...